🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18475.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تغییر سیاست‌ حریم خصوصی اپل ۲۵ میلیارد دلار به گوگل و فیسبوک ضرر می‌زند

اپل با معرفی سیستم عامل iOS 14 از برنامه‌هایش برای حفظ حریم خصوصی کاربران پرده برداشت که روی ردیابی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. انتظار می‌رود این تغییرات در حفظ حریم خصوصی در ۱۲ ماه آینده تا ...

اپل با معرفی سیستم عامل iOS 14 از برنامه‌هایش برای حفظ حریم خصوصی کاربران پرده برداشت که روی ردیابی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. انتظار می‌رود این تغییرات در حفظ حریم خصوصی در ۱۲ ماه آینده تا ۱۷ میلیارد دلار از درآمد گوگل و ۸ میلیارد دلار از درآمد فیسبوک را کاهش دهد.

اپل سال گذشته میلادی اعلام کرد قابلیت «شناسه برای تبلیغ‌کنندگان» (IDFA) در بروزرسانی iOS 14 وجود خواهد داشت. IDFA به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند میزان اثربخشی تبلیغات را اندازه‌گیری کنند و همچنین دستگاه‌ها و مردم را هم ردیابی کنند. در سپتامبر ۲۰۲۰ اپل تصمیم گرفت زمان اجرای این برنامه را به تعویق بیاندازد و در سال جاری میلادی آن را اجرایی کند، بنابراین در آینده نزدیک شاهد چنین موضوعی خواهیم بود.

این قابلیت باعث حفظ بیشتر حریم خصوصی کاربران می‌شود و البته در مقابل، کارایی تبلیغات فیسبوک و گوگل را کاهش می‌دهد. اگر شمار بالایی از کاربران در ردیابی مشارکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - نداشته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - باشند، تبلیغات دیگر به اندازه گذشته با توجه به تاریخچه منحصر به فرد، علایق و فعالیت‌های ما قابل شخصی‌سازی نخواهند بود. طبق تخمین فیسبوک، شخصی‌سازی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - ۵۰ درصد ارزش تجارت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - تبلیغات آن را تشکیل می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان

یکی از متخصصان تبلیغات موبایل به نام «اریک سوفرت»، هزینه‌ای که تغییرات اپل روی دست گوگل و فیسبوک می‌گذارد را پیش‌بینی کرده است. به گفته وی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - ۲۰ درصد کاربران در برنامه ردیابی شرکت می‌کنند. فیسبوک از کاربران درخواست مجوز برای ردیابی می‌کند، اما هنوز گوگل برنامه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - خود برای اینکار را اعلام نکرده. برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - ۸۰ درصد افراد، کارایی تبلیغات کاهش می‌یابد. این دو کمپانی با روش‌های دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - کارایی تبلیغات خود را بهبود می‌دهند، اما نمی‌توانند به حالت قبل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - بازگردند.

سوفرت گفته:

«به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - باور من تغییرات حریم خصوصی اپل در iOS می‌تواند ضربه بزرگی به درآمد فیسبوک بزند و درآمد این شبکه اجتماعی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ با کاهش ۷ درصدی روبه‌رو شود که البته در سه‌ ماهه‌های بعدی این کاهش بیشتر خواهد بود.»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان

در بهترین شرایط درآمد این کمپانی‌ها ۲ درصد و در بدترین شرایط ۱۴ درصد کاهش پیدا می‌کند و این احتمال وجود دارد که هیچ‌وقت کارایی تبلیغات آن‌ها مانند گذشته نشود. ۱۰ درصد کاهش درآمد رقم کمی نخواهد بود. گوگل سال گذشته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - میلادی درآمدی نزدیک به ۱۶۹ میلیارد دلار داشت، بنابراین سیاست‌های جدید اپل می‌تواند ۱۷ میلیارد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - دلار به آن ضربه بزند.

فیسبوک در ۲۰۲۰ درآمد ۸۰ میلیارد دلاری داشت، بنابراین ۸ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد. در حالت کلی تغییرات سیاست‌های اپل می‌تواند ضربه سنگینی به درآمد شبکه‌های تبلیغات در سال‌های آینده وارد کند، با این حال گوگل و فیسبوک می‌توانند با تغییر در سیاست‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - خود برای تبلیغات دیگر به سراغ ردیابی کاربران نروند یا اینکه از قوانین اپل پیروی نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone