🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35084.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت‌ جدید مایکروسافت نوید قلم‌ سرفس خورشیدی را می‌دهد

سال گذشته مایکروسافت از آخرین نسخه‌ی قلم‌ سرفس خود رونمایی نمود و مدعی شد که این گجت، سریعترین قلم دیجیتالی موجود در کره‌ی زمین به شمار می‌رود. این قلم با اینکه بارها دستخوش تغییرات بسیاری ...

سال گذشته مایکروسافت از آخرین نسخه‌ی قلم‌ سرفس خود رونمایی نمود و مدعی شد که این گجت، سریعترین قلم دیجیتالی موجود در کره‌ی زمین به شمار می‌رود. این قلم با اینکه بارها دستخوش تغییرات بسیاری شد و کمپانی ردموندی سعی کرد کارایی این قلم را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشد اما هنوز هم یک باتری AAAA مسئولیت تامین انرژی دیجیتایزر این گجت را بر عهده دارد اکنون پتنتی از شرکت مذکور منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است قلم‌ سرفس خورشیدی جدیدی تولید شود که قادر است از انرژی خورشیدی برای شارژ کردن خودش استفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

این پتنت که به تازگی منتشر شده یک قلم به خصوص را تشریح می‌کند که یک واحد تامین انرژی نوری در آن تعبیه شده که می تواند انرژی مورد نیاز برای کارکرد قلم را تولید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند. در این قلم یک نمایشگر کوچکی قرار دارد که نور را به خود جذب می‌کند و آن را به تامین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کننده‌ی انرژی نوری یاد شده انتقال می دهد، این واحد می تواند برق مورد نیاز برای فعالیت قلم‌ سرفس خورشیدی را فراهم کرده و نیاز این گجت به شارژ شدن پی در پی را از بین ببرد.

این پتنت با درنظر گرفتن این مسئله طراحی شده که این قلم بیشتر روی دیوایس سرفس استفاده خواهد شد. به همین دلیل احتمالاً واحد تامین انرژی نوری علاوه بر اینکه توان برقی مورد نیاز قلم را فراهم ‌می‌آورد، قادر خواهد بود برای شارژ کردن خود منبع برقی گجت سرفس نیز استفاده شود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

کارشناسان می‌گویند از آنجایی که قلم یاد شده به صفحه‌ی نمایشگر گجت مورد استفاده نزدیک است می‌تواند نور بیشتری از نمایشگر نسبت به کل محیط بگیرد. این مسئله موجب می‌شود که انرژی بیشتری را طی مدت کوتاهتری فراهم آید.

چندی پیش مایکروسافت پتنت‌های دیگری هم راجع به قلم‌ سرفس بعدی خود منتشر کرده بود که به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قابلیت پاک کن الکتریکی، شبیه سازی اسکرول و ارتقای جنس نوک آن اختصاص داشت که نشان می‌داد شرکت ردموندی قصد دارد تحولی شگرفی در قلم‌های سرفس خود ایجاد کند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ هیبریدی سرفس بوک 2 مایکروسافت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone