🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40333.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک با هوش مصنوعی می تواند تمایل به خودکشی در کاربرانش را تشخیص بدهد

فیسبوک می خواهد که با اسکن پست های کاربران توسط یک هوش مصنوعی، آثار تمایل به خودکشی در آن ها را کشف کرده و جلوی این کار را بگیرد. برای این منظور هوش مصنوعی فیسبوک ...

فیسبوک می خواهد که با اسکن پست های کاربران توسط یک هوش مصنوعی، آثار تمایل به خودکشی در آن ها را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - کشف کرده و جلوی این کار را بگیرد. برای این منظور هوش مصنوعی فیسبوک در صورت تشخیص خطر، پست افراد را نشانه گذاری می کند تا نیروهای انسانی کمپانی بتوانند کاربر را برای مراجعه به مراکز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - امدادی راهنمایی کرده یا در مواقع ضروری، با نزدیکان فرد برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - کمک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - به او تماس بگیرند.

این قابلیت ماه هاست که در ایالات متحده به طور آزمایشی راه اندازی شده، اما از امروز در دسترس کاربران کشورهای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - دیگر (به غیر از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - اتحادیه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - اروپا که قوانین حریم خصوصی شان با این قابلیت مغایرت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - دارد) نیز قرار خواهد گرفت.

مارک زاکربرگ، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - مدیر عامل فیسبوک با انتشار پستی در صفحه شخصی خود گفته که امیدوار است این ابزار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - بتواند به مردم یادآوری کند که هوش مصنوعی می تواند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - در «نجات جان افراد» موثر باشد. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - زاکربرگ در ادامه از نتایج به کارگیری این ابزار سخن گفته و اعلام کرده که در مراحل آزمایشی، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - هوش مصنوعی یادشده توانسته که بیش از 100 مورد اقدام به خودکشی را تشخیص - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - بدهد.

البته ظاهرا فیسبوک هنوز تمایل ندارد که جزئیات زیادی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - را در مورد نحوه عمل این الگوریتم هوش مصنوعی در اختیار رسانه ها قرار دهد. تنها چیزی که تا الان می دانیم، این است که فیسبوک برای تمرین دادن این هوش مصنوعی از پست های قدیمی کاربران استفاده کرده که در آن ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - اثراتی از تمایل به خودکشی دیده شده؛ مثل پست هایی که مرتبا نظراتی مثل «حالت خوبه؟» یا «می تونم کمکت کنم؟» در زیر آن ها تکرار شده است.

با این وجود، مکانیزم عمل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گلوگاه استان مازندران - دقیق این هوش مصنوعی هنوز مشخص نیست و فیسبوک تا کنون سخنی در مورد آن به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone