🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35712.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با این دوربین بی سیم ، دیگر می‌توانید از همه جا فیلمبرداری کنید

به تازگی شرکت Depstech یک دوربین بورسکوپی نیمه محکمی به طول ۵ متر تولید کرده که می‌توان آن را به آیفون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی وصل کرد. کاربران می‌توانند این تجهیز جانبی عجیب را از محلی ...

به تازگی شرکت Depstech یک دوربین بورسکوپی نیمه محکمی به طول ۵ متر تولید کرده که می‌توان آن را به آیفون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی وصل کرد. کاربران می‌توانند این تجهیز جانبی عجیب را از محلی نظیر لای در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - یا سوارخ‌های پنجره عبور داده و تصویر گرفته شده با این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - بورسکوپ را در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - موبایل هوشمندشان مشاهده کنند.

با استفاده از این دوربین بی سیم می‌توان داخل دیوارها را مشاهده کرده و سیم‌کشی داخل ساختمان را  تکمیل نمود. از موارد استفاده‌ دیگر این گجت می‌توان به وارسی سوراخ‌های کننده شده توسط حیوانات یا پیدا کردن کلید و وسایل دیگر اشاره کرد. این گجت، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - یک قلاب مخصوص هم دارد که به انتهایش وصل شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن اشیائ گمشده را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - پیدا کند. این دوربین قادر است فیلمبرداری کرده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - و محتوای ضبط شده را در حافظه‌ی داخلی گوشی نیز ذخیره کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان

این بورسکوپ از وای فای برای اتصال به گوشی بهره می‌برد و می‌تواند با اتصال به موبایل‌های اندرویدی که از سیستم عامل اندروید ۲.۳ یا بیشتر استفاده می‌کنند یا آیفون‌هایی که از فریم‌ور iOS 6 یا جدیدتر بهره می‌برند، فعالیت کند. این مسئله موجب می‌شود که این تجهیز جانبی بتواند تقریباً با تمامی موبایل‌های هوشمند سازگار شود.

این دوربین بی سیم رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل داشته و می‌تواند تصاویری با کیفیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - HD ضبط کند. بدین ترتیب محل‌های تنگ و باریک که دوربین اصلی تلفن هوشمند نمی تواند به آنها دست پیدا کند، برای کاربران قابل دسترسی می‌شود.

ویدیو‌های ضبط شده توسط این گجت با فرمت Avi ذخیره می‌شوند و می‌توان با برنامه‌های مخصوص عکس نیز آنها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - را ویرایش نمود. این تجهیز ۴۷ دلاری از یک سری لامپ‌ LED بهره می‌برد که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - می‌توان نورشان را تنظیم کرده و از آنها ۳ تا ۴ ساعت بهره گرفت.

این وسیله در ابتدای اختراعش توسط تیم‌های ضربت برای بررسی خانه‌های مشکوک، پیش از حمله به آنها یا خنثی کردن بمب‌های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - مخفی شده در دیوار‌ استفاده می‌شد اما چند وقتی است کاربران معمولی نیز می‌توانند از آنها بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone