🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20072.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات مدل‌های مختلف گلکسی واچ ۳ فاش شد

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پنج نوع مختلف و با قیمتی بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. «ایوان بلس» ...

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پنج نوع مختلف و با قیمتی بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

«ایوان بلس» افشاگر مشهور دنیای تلفن‌های هوشمند اخیرا به برخی سوالات پیرامون عرضه گلکسی واچ ۳ پاسخ داده که شامل اطلاعاتی از انواع مختلف این ساعت هوشمند و همچنین قیمت آنها می‌شود. این در حالی است که evleaks مدتی پیش رندرهایی واضح و باکیفیت از این محصول را هم منتشر کرده.

طبق شواهد، نسخه ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ در سه نوع مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌های تیتانیومی فقط در رنگ مشکی و مجهز به بلوتوث هستند، در حالی که نسخه‌های استیل ضدزنگ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و مجهز به بلوتوث و LTE - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روانه بازار خواهند شد. البته رنگ مشکی استیل تنها با قابلیت LTE و قیمت بالاتر قابل خریداری خواهد بود.

نسخه ۴۱ میلی‌متری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فقط در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نوع استیل ضدزنگ و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد. هر دوی این مدل‌ها قابلیت‌های بلوتوث و LTE را دارا خواهند بود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اما می‌رسیم به مبحث بسیار مهم قیمت. طبق گفته‌های ایوان بلس بازه قیمتی گلکسی واچ ۳ بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود. با وجود اینکه قیمت دقیق هر مدل مشخص نشده، بدیهی است که نسخه‌های تیتانیومی گرانتر از نسخه‌های ۴۱ میلی‌متری خواهند بود. احتمالا مدل‌های پایه و مجهز به بلوتوث حدود ۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

در دیگر شایعات مربوط به این گجت پوشیدنی، می‌دانیم که شیشه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمایشگر گلکسی واچ ۳ از جنس گوریلا گلس DX بوده و زه چرخشی آن نیز باریکتر از نسل های قبلی است. ضمن اینکه ساعت هوشمند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مورد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بحث از استاندارد نظامی MIL-STG-810G و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM برخوردار خواهد بود.

گفتنی است مدل ۴۱ میلی‌متری باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگری ۱.۲ اینچی خواهد داشت و مدل ۴۵ میلی‌متری نیز از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۱.۴ اینچی بهره می‌برد. در عین حال هر دو مدل مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم خواهند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone