🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43648.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند فیسبوک با نمایشگر ۱۵ اینچی سال آینده از راه می رسد

طبق گزراشی که امروز برخی نشریات تایوانی منتشر کردند، ظاهرا فیسبوک تلاش دارد برای رقابت با اسپیکرهای هوشمند عرضه شده توسط شرکت هایی چون آمازون، گوگل و اپل وارد عمل شود و نسخه اختصاصی خود ...

طبق گزراشی که امروز برخی نشریات تایوانی منتشر کردند، ظاهرا فیسبوک تلاش دارد برای رقابت با اسپیکرهای هوشمند عرضه شده توسط شرکت هایی چون آمازون، گوگل و اپل وارد عمل شود و نسخه اختصاصی خود از این گجت را بسازد.

با این همه به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نظر می آید که غول شبکه های اجتماعی به جای قابلیت های تشخیص کلام در نبود سیری یا الکسا، قصد دارد اسپیکر خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتر با تمرکز روی نمایش تصویر آن هم از طریق یک نمایشگر ۱۵ اینچی بسازد.

این گجت قرار است که توسط پگاترون تولید شود و در سه ماهه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نخست ۲۰۱۸ نیز به بازار عرضه گردد. البته طبق اعلام منابع آگاه تولید پایلوت اسپیکر فیسبوک در حجم کم هم اکنون در چین آغاز شده است. تامین نمایشگر تاچ این محصول که با تکیه بر فناوری In-cell تولید شده بر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عهده ال جی است و شاسی آن نیز از آلیاژ منیزیوم-آلومینیوم ساخته می شود.

با توجه به اینکه پگاترون تولید آیفون اپل و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سرفس و اکس باکس وان مایکروسافت را در دست دارد ناظران رشد خوبی را در نیمه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دوم امسال برای این شرکت پیش بینی کرده اند.

فروش اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۲۲ به رقم ۵.۵ میلیارد دلار می رسد

اضافه کنیم که طبق خبرها آمازون نیز مشغول ساخت نسخه جدیدی از اسپیکر محبوب اکو است و در نظر دارد آن را تا اواخر امسال وارد بازار کند و پیش بینی شده که بعد از عرضه گوی سبقت را از هوم پاد اپل برباید.

طبق آمار ارائه شده توسط شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics فروش جهانی اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی به رقم ۵.۹ میلیون دستگاه رسید که از این میزان ۴.۲ میلیون عدد آن در سه ماهه چهارم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سال فروخته شد. پیش بینی شده که فروش کلی این محصول در سال ۲۰۲۲ به رقم ۵.۵ میلیارد دلار برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone