🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20074.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بریتانیا با نجات OneWeb از ورشکستگی استارلینک را به چالش می‌کشد

استارتاپ «OneWeb» که رقیب پروژه استارلینک اسپیس ایکس محسوب می‌شود، چند ماه پیش اعلام ورشکستگی کرد، اما حالا دولت بریتانیا با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری آن را نجات داده است. به گزارش Financial Times، با ...

استارتاپ «OneWeb» که رقیب پروژه استارلینک اسپیس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایکس محسوب می‌شود، چند ماه پیش اعلام ورشکستگی کرد، اما حالا دولت بریتانیا با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری آن را نجات داده است.

به گزارش Financial Times، با توجه به درخواست ورشکستگی استارتاپ OneWeb، دولت بریتانیا پیشنهاد مشترکی را برای سازنده ماهواره Bharti Enterprises در نیویورک ارسال کرده که البته قاضی ایالات متحده آمریکا باید آن را تایید کند. دولت بریتانیا با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دلاری، ۲۰ درصد این استارتاپ را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تصاحب خواهد کرد.

این استارتاپ در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا فعالیت می‌کند. دولت بریتانیا پس از اطلاع از این موضوع که OneWeb فعالیت‌های خود را از کالیفرنیا به این کشور منتقل خواهد کرد، از پیشنهاد سرمایه‌گذاری حمایت کرد. این سرمایه‌گذاری در حالی صورت می‌گیرد که بریتانیا برنامه ساخت سیستم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ناوبری خود برای رقابت با GPS آمریکا را متوقف کرده است.

بریتانیا به علت عضویت در اتحادیه اروپا قادر به استفاده از سیستم ناوبری «Galileo» بود که با برگزیت دسترسی آن مسدود شده، بنابراین سرمایه‌گذاری در استارتاپ OneWeb باعث ادامه فعالیت‌های آن در صنایع مربوط به ماهواره‌ها خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در ماه مارس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - OneWeb نتوانست ۲ میلیارد دلار بودجه اضطراری از یکی از بزرگترین حامیان خود یعنی «SoftBank» دریافت کند. مذاکرات درست زمانی شکست خورد که این استارتاپ آخرین ماهواره خود را پرتاب کرد و تعداد آن‌ها را به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۷۴ رساند، البته بر اساس چشم انداز، تعداد آن‌ها در سال ۲۰۲۱ باید به ۶۴۸ ماهواره برسد تا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سرویس‌های اینترنتی مقرون به صرفه ارائه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند.

استارتاپ OneWeb موفق به جذب سرمایه ۳.۴ میلیاردی از شرکت‌های مختلف شامل ایرباس، گروه ویرجین، کوالکام، Bharti Enterprises و «Grupo Salinas» شده، با این حال بیشترین سرمایه‌گذاری آن در دسامبر ۲۰۱۶ با مبلغ ۱ میلیارد دلار از سوی SoftBank صورت گرفت. برنامه اولیه SoftBank، ادغام OneWeb با صندوق Vision بود که نظر آن پس از مدتی تغییر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone