🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20080.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی بوش از کانسپت دوچرخه برقی آینده با کامپیوتر یکپارچه و ترمز ABS

شرکت بوش از طرح مفهومی دوچرخه آینده این شرکت رونمایی کرد. این دوچرخه که به گفته سازنده چندمنظوره خواهد بود، از کامپیوتر و باتری یکپارچه با بدنه، طراحی به دور از هرج و مرج، شاسی ...

شرکت بوش از طرح مفهومی دوچرخه آینده این شرکت رونمایی کرد. این دوچرخه که به گفته سازنده چندمنظوره خواهد بود، از کامپیوتر و باتری یکپارچه با بدنه، طراحی به دور از هرج و مرج، شاسی خنک شونده و ترمز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - ABS برخوردار است.

طرح مورد بحث که eBike Design Vision نام دارد، قطعات و قابلیت‌های دوچرخه‌های برقی آینده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت بوش را به تصویر می‌کشد. بوش می‌گوید طرح جدید یک دوچرخه چند منظوره را نشان می‌دهد که کاربر از آن در طول هفته برای رفتن به سرکار و در آخر هفته برای آفرود استفاده می‌کند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان

این دوچرخه به کامپیوتر جدید شرکت بوش به نام «Nyon» نیز مجهز شده که اوخر سال جاری میلادی روی تعدادی از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - دوچرخه‌های برقی این شرکت نصب خواهد شد. این کامپیوتر به شکل جداشدنی در دوچرخه‌های فعلی بوش به کار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - خواهد رفت، اما در طرح مفهومی کاملاً با بدنه یکپارچه شده است. دکمه‌های کامپیوتر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - درون دسته دوچرخه تعبیه شده‌اند و تمام کابل‌ها و لوازم هیدرولیکی نیز درون دسته‌ها پنهان شده‌اند تا جلوی دوچرخه ساده و به دور از هرج و مرج به نظر برسد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان

این طرح مفهومی همچنین از قابلیت eBike ABS - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - برخوردار است که به حفظ پایداری دوچرخه حین ترمزگیری شدید کمک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده و با تنظیم فشار ترمز در چرخ جلو، مانع از بلند شدن چرخ عقب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌شود. این سیستم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - حین ترمزگیری شدید فعال شده و به کمک سنسورها احتمال قفل شدن چرخ جلو را تشخیص می‌دهد. بوش متعلقات ترمز ABS را پشت قسمت بار در جلوی دوچرخه پنهان کرده و با این کار طراحی را جمع و جورتر کرده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان

در قسمت جلو لامپ LED همیشه روشن تعبیه شده که به تشخیص بهتر دوچرخه توسط رانندگان و عابرین پیاده و مسیریابی در شب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلپایگان استان اصفهان - کمک می‌کند. بوش کانال‌هایی درون بدنه کربنی دوچرخه تعبیه کرده که از بالا رفتن دمای آن جلوگیری می‌کنند. باتری نیز با قست پایینی بدنه یکپارچه شده و امکان جدا کردن آن برای شارژ وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone