🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20082.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه چیپی که اطلاعات را با سرعت بالا و از طریق نور منتقل می‌کند

محققان سوئیسی چیپ یکپارچه‌ای را معرفی کرده‌اند که با استفاده از نور قادر به انتقال سریع اطلاعات است. این تراشه افزایش سرعت انتقال دیتا در شبکه‌های فیبر نوری را در پی دارد. به گزارش Tech Xplore، ...

محققان سوئیسی چیپ یکپارچه‌ای را معرفی کرده‌اند که با استفاده از نور قادر به انتقال سریع اطلاعات است. این تراشه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - افزایش سرعت انتقال دیتا در شبکه‌های فیبر نوری را در پی دارد.

به گزارش Tech Xplore، محققان موسسه «فناوری فدرال زوریخ» تراشه‌ای را به نمایش گذاشته‌اند که در آن سیگنال‌های الکترونیکی بدون کاهش کیفیت به سیگنال‌های نوری فوق سریع تبدیل می‌شوند. این کشف می‌تواند پیشرفت شگرفی در افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های ارتباطی نوری مانند شبکه‌های نوری که از نور برای انتقال اطلاعات استفاده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کنند، به همراه داشته باشد. این چیپ انتقال داده‌ها از طریق اینترنت را بهبود می‌دهد.

محققان در این زمینه اعلام کرده‌اند:

«در حال حاضر سیگنال‌های الکترونیکی با استفاده از تراشه‌های جداگانه به سیگنال‌های نور تبدیل می‌شوند و همین موضوع کاهش قابل توجه کیفیت سیگنال و همچنین محدودیت سرعت در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - انتقال به کمک نور را در پی دارد. با توجه به این موضوع، ما شروع به توسعه یک دستگاه برای مدولاسیون کردیم. این جزء روی چیپ باعث تولید نور با شدت معین و تبدیل سیگنال‌‌های الکترونیکی به امواج نور می‌شود. این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - وسیله برای جلوگیری از کاهش کیفیت و شدت در طی فرایند تبدیل، ابعاد بسیار کوچکی دارد.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

با توجه به ابعاد بسیار کوچک این تراشه‌ها، محققان می‌توانند مدارهای یکپارچه کوچکی تولید کنند که شامل لایه فوتونیک و لایه الکترونیکی می‌شود. به منظور تبدیل سیگنال‌های الکتریکی به سیگنال‌های نوری سریع‌تر، لایه فوتونیک حاوی یک تعدیل‌کننده شدت پلاسما است. این تعدیل‌‌کننده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - بر پایه ساختارهای فلزی ساخته شده که برای دستیابی به نرخ بالای انتقال اطلاعات، نور را هدایت می‌کند.

درون چیپ، چهار سیگنال ورودی با سرعت‌ پایین‌ ترکیب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - و تقویت می‌شوند که نتیجه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن، شکل‌گیری یک سیگنال الکتریکی پرسرعت است. در تست‌های اولیه، دانشمندان برای اولین بار با استفاده از چیپ مجتمع - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - به سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone