🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16371.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا شرکت‌های مخابراتی‌ خود را مجبور به حذف تجهیزات هواوی کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا به برخی اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی آمریکا دستور داد تا تمامی تجهیزات ساخت هواوی را از شبکه خود حذف کنند. کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تعدادی از شرکت‌های مخابراتی ایالات ...

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا به برخی اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی آمریکا دستور داد تا تمامی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - تجهیزات ساخت هواوی را از شبکه خود حذف کنند.

کمیسیون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تعدادی از شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده دستور حذف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - تجهیزات ساخت هواوی را داده است. این شرکت چینی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - از طرف دولت آمریکا متهم به جاسوسی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - از کشورها با استفاده تجهیزات مخابراتی شده و تصمیم جدید کمیسیون ارتباطات فدرال پس از بررسی این ادعا صورت پذیرفته است.

اجیت پای (Ajit Pai)، رییس FCC در بیانیه‌ای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - اعلام کرد: «لیستی بلند و بالا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - از اسناد ما را وادار به این تصمیم کرده است. اما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - به طور خلاصه، هواوی سابقه‌ای طولانی و قابل ردیابی در همکاری نزدیک با ارتش چین، آژانس‌های اطلاعاتی و همچنین دولت چین در تمام سطوح تا مؤسسش دارد.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان

پای افزود: «هواوی از قانونی تبعیت می‌کند که آن را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - وادار به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - همکاری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - پنهانی با آژانس‌های اطلاعاتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - چین می‌کند و اجازه آشکار کردن این رابطه را ندارد. علاوه بر این، نگرانی‌ها در مورد این شرکت بی‌پایه و اساس نیستند: نهادهای مستقل چندین آسیب‌پذیری امنیتی در تجهیزات هواوی شناسایی کرده‌اند و معتقدند محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات مشابه شرکت‌های رقیب امنیت پایین تری دارد که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - احتمالاً عمداً به این شکل ساخته شده‌اند.»

FCC در اطلاعیه خود به اپراتور خاصی اشاره نکرده، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - اما اپراتورهایی که تحت برنامه‌ای به نام Universal Service Fund از دولت آمریکا کمک مالی دریافت می‌کنند، باید تجهیزات هواوی را حذف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - کنند. این برنامه سوبسید که ارزش سالانه آن ۸.۳ میلیارد دلار است، برای کمک به شرکت‌های مخابراتی در جهت گسترش دسترسی به اینترنت و پوشش شبکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - تلفن همراه در ایالات متحده در نظر گرفته است.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا می‌گوید یک صندوق کمک هزینه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - جداگانه در نظر گرفته تا اپراتورهای کوچک‌تر بتوانند از پس هزینه سنگین جایگزینی تجهیرات هواوی برآیند. آنطور که BBC در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند، هزینه جایگزینی تجهیزات هواوی در حدود ۱.۶ میلیارد دلار تخمین شده است.

سخنگوی هواوی این تصمیم را «ناامیدکننده» خواند و مدعی شد ارائه شبکه 5G در آمریکا را دو تا سه سال عقب می‌اندازد. مقامات برزیل نیز به تازگی اعلام کرده اند ممنوعیت استفاده از تجهیزات هواوی هزینه راه اندازی شبکه 5G در این کشور را بسیار بالا خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone