🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16354.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی ایرپاد مکس توسط iFixit قطعات داخلی را آشکار می‌کند

گجت‌های جدید اپل یکی از محصولات مورد علاقه کارشناسان iFixit است و هدفون رو گوشی جدید اپل با نام «ایرپاد مکس» هم از کالبدشکافی آنها در امان نمانده است. این سایت در بررسی‌های خود به این ...

گجت‌های جدید اپل یکی از محصولات مورد علاقه کارشناسان iFixit است و هدفون رو گوشی جدید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - اپل با نام «ایرپاد مکس» هم از کالبدشکافی آنها در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - امان نمانده است. این سایت در بررسی‌های خود به این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - نتیجه رسیده که باز کردن ایرپاد مکس برای تعمیرکاران از دیگر هدفون‌های رو گوشی مشکل‌تر است و شاید این مساله برای آنها کمی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - دردسرساز شود.

نخستین نکاتی که پس از باز کردن بدنه اصلی جلب توجه می‌کند درایور داینامیک ۴۰ میلی‌متری است. دیگر قطعات این هدفون شامل ۲ گوشی مغناطیسی، ۸ میکروفون برای تشخیص صدای محیط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - کمک به حذف نویز و دو چیپ H1 است که هر کدام در یک طرف هدفون تعبیه شده‌‌اند.

اسکن اشعه ایکس ایرپاد مکس نشان می‌دهد که این هدفون دارای دو سلول باتری است اما هر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - دو در یک سمت قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - گرفته‌اند. iFixit به وجود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - تعدادی اتصال و لحیم نزدیک باتری‌ها پی برده اما هنوز نتوانسته کانکتورهایی را برای تعویض باتری پیدا کند؛ مساله‌ای که شاید به معنی دشوار بودن تعویض باتری‌ها باشد.

واحدهای اسپیکر با کمک پیچ سر جای خود محکم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - شده‌اند اما اپل در برخی نقاط از چسب هم استفاده کرده؛ در نتیجه کارشناسان iFixit برای از هم باز کردن کامل قطعات به گرما متوسل شده و تاکید کرده‌اند که باز کردن ایرپاد مکس نسبت به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - دیگر هدفون‌های رو گوشی کار ساده‌ای نیست. این مساله با توجه به قیمت بالای ۵۵۰ دلاری این گجت به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد.

در تصاویر بالا قطعات دیگری نظیر چیپ بلوتوث، آمپلی‌فایر صدا، شتاب‌سنج و غیره را مشاهده می‌کنید. iFixit هنوز در بررسی تعمیرپذیری ایرپاد مکس به جمع‌بندی نرسیده و امتیازی را برای آن در نظر نگرفته اما بعید است در مجموع تعمیر ایرپاد مکس ناممکن یا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - بیش از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نکا استان مازندران - حد دشوار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکرناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام به همگی، بنده یک مشکل در جارو برقی زیمنس vsz7442s خود دارم. این خرابی این است که جارو برقی من به نحوی دیگر بو کنید. به طور خاص، یک بوی نامطبوع از آن خارج می شود. فکر می کنم مشکل در فیلتر هواست. ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت و یا عدم تعویض فیلتر هوا باشد.

آیا کسی می تواند به من بگوید که در شهر نکا منطقه خیابان شهدا چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟ آیا شخصی می شناسید که در این زمینه مهارت دارد و تعمیر کند؟

ممنون می شوم اگر کمکی در این زمینه داشته باشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone