🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16363.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شروع بکار سرویس‌ تاکسی هوایی در سنگاپور از سال ۲۰۲۳: فروش بلیط با قیمت ۳۰۰ یورو

سنگاپور می‌خواهد اواخر سال ۲۰۲۳ میزبان اولین سرویس تاکسی هوایی الکتریکی در جهان باشد. هواپیمای عمودپرواز این سرویس توسط «Volocopter» توسعه پیدا می‌‌کند. این سازنده آلمانی هواپیمای عمودپرواز متعهد شده تا سه سال آینده عملیات‌های ...

سنگاپور می‌خواهد اواخر سال ۲۰۲۳ میزبان اولین سرویس تاکسی هوایی الکتریکی در جهان باشد. هواپیمای عمودپرواز این سرویس توسط «Volocopter» توسعه پیدا می‌‌کند.

این سازنده آلمانی هواپیمای عمودپرواز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - متعهد شده تا سه سال آینده عملیات‌های خود را آغاز کند. این کمپانی در این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - مدت پرواز‌های آزمایشی خود را تکمیل خواهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - کرد و با همکاری سنگاپور آن‌ها را ارزیابی و تایید می‌کند. هزینه یک سفر ۱۵ دقیقه‌ای با تاکسی هوایی الکتریکی این شرکت برابر ۳۰۰ یورو خواهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - بود که فروش بلیط‌های آن هم اکنون آغاز شده است.

شرکت Volocopter در اکتبر سال گذشته میلادی یک پرواز آزمایشی در «مارینا بی» انجام داد و به نظر می‌رسد اولین پرواز تجاری نیز در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - همین مسیر انجام شود. سرویس‌های بعدی می‌تواند سفرهای بین مرزی باشد.

سنگاپور در پذیرش فناوری‌های جدید از اکثر کشورهای جهان جلوتر است و رگولاتورها از آن‌ها استقبال می‌کنند. در حالی که این هواپیمای عمودپرواز می‌تواند جایگزین هلیکوپترها و هواپیماهای سبک در برخی مسیرها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان - شود، به اندازه‌ای کوچک و چابک است که می‌تواند در سطح شهر پرواز کند و همچنین در فضای کوچکی فرود بیاید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قروه استان کردستان

مدیر ارشد اجرایی Volocopter، «فلوریان رویتر» اعلام کرده:

«سنگاپور به پیشرو بودن در سازگاری و استفاده از فناوری‌های جدید مشهور است.»

رویتر در ادامه گفته توانایی‌های محلی در پژوهش‌های مربوط به دنیای باتری‌ها، علم مواد و اعتبارسنجی عملیات‌های خودران در این پروژه اهمیت بالایی دارند.

Volocopter که در جمع حامیان آن شرکت‌هایی مانند اینتل، دایملر و جیلی به چشم می‌خورند، به دنبال ایجاد تیمی از ۵۰ خلبان، مهندس و متخصصان عملیات‌ها برای پشتیبانی از پرواز‌ها در سنگاپور است.

هواپیمای این کمپانی در ابتدا خلبان و یک مسافر را حمل خواهد کرد که پس از مدتی و دریافت تاییدیه برای پرواز به صورت خودران، می‌تواند دو مسافر را به مقصد برساند. با گسترش پرواز‌ها، قیمت بلیط‌ها کاهش چشمگیری را تجربه خواهد کرد. طبق اعلام Volocopter، پیش از انجام پروازها باید از سازمان هواپیمایی سنگاپور و همچنین آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا تاییدیه دریافت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone