🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16359.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تاپ ۱۰: نوستالژیک‌ترین گوشی‌های بازار موبایل ایران [تماشا کنید]

در روزگاری نه چندان دور در بازار موبایل کشورمان، روزهای آرامی هم پیدا می‌شد که تنها دغدغه کاربران، انتخاب نوع گوشی از بین نوکیا یا سونی اریکسون بود. روزگاری که سایه دلار این گونه بر ...

در روزگاری نه چندان دور در بازار موبایل کشورمان، روزهای آرامی هم پیدا می‌شد که تنها دغدغه کاربران، انتخاب نوع گوشی از بین نوکیا یا سونی اریکسون بود. روزگاری که سایه دلار این گونه بر سر بازار موبایل نیفتاده بود و کاربران با اندکی پس‌انداز می‌توانستند بهترین گوشی‌های بازار را خریداری کنند. منظورم دهه شمسی گذشته است. روزگاری که نوکیا N95 و سونی اریکسون P990 بی‌رحمانه در بازار می‌تاختند و کاربران را شیفته خود می‌کردند. از همین رو تصمیم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان - گرفتیم تاپ تن این هفته را به نوستالژیک‌ترین گوشی‌های بازار ایران اختصاص دهیم. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان - با دیجیاتو همراه باشید.

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

تماشای ویدیو در یوتوب دیجاتو:

نوکیا، سونی‌اریکسون و موتورولا، بی‌شک از پرچمداران بازار موبایل در دهه ۸۰ شمسی بودند. رقابت این برند‌ها در کنار برندهای کره‌ای نظیر سامسونگ و ال‌جی بازار را رنگارنگ کرده بود. چنین تنوعی باعث شده بود تا دست مردم برای انتخاب گوشی باز باشد. البته در این میان گوشی‌هایی وجود داشتند که تقریبا همه آن‌ها را خریداری کرده بودند. گوشی‌هایی مانند سونی‌اریکسون K750، نوکیا N73 و موتورولا ریزر. این گوشی‌ها مانند ویروسی به جان بازار کشورمان افتاد و به دلیل ارائه ویژگی‌های جالب، به سرعت بین کاربران محبوب شدند.

البته قیمت این گوشی‌ها هم برای آن زمان کمی بالا بود. برای مثال خوب خاطرم هست که نوکیا N95 با آن مکانیزم اسلاید دوگانه‌اش، چیزی نزدیک به ۵۴۰ هزار تومان قیمت داشت! رقمی که اکنون باید برای یک گوشی ساده پرداخت کنید. درست است که خرید گوشی سخت بود، اما همان‌طور هم که در ابتدای این مطلب گفتم، با کمی پس‌انداز می‌توانستید بهترین گوشی بازار را خریداری کنید. گزاره‌ای که در حال حاظر اصلا صدق نمی‌کند. البته در این بین گوشی‌های دیگری هم وجود داشتند که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان - به جرات می‌توان گفت هر ایرانی آن را داشته است. نوکیا ۱۱۰۰. گوشیی که به عقیده بسیاری از کاربران تمام نشدنی است و همیشه جایی مخصوص به خود را در قبل ما خواهد داشت.

طبیعتا گوشی‌های دیگری در این لیست وجود دارند که به آن اشاره‌ای نکردیم. از همین رو حتما گوشی‌هایی که برای شما نوستالژیک است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مینودشت استان گلستان - را در بخش کامنت‌ها برایمان بنویسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone