🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16377.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

صدور نسخه آنلاین در اپلیکیشن اسنپ فعال شد

همزمان با شیوع کرونا و افزایش نیاز مردم به استفاده از خدمات آنلاین پزشکی، اسنپ با هدف کاهش مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی و کاهش ترددها در سطح شهر امکان دریافت نسخه را به ...

همزمان با شیوع کرونا و افزایش نیاز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - مردم به استفاده از خدمات آنلاین پزشکی، اسنپ با هدف کاهش مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی و کاهش ترددها در سطح شهر امکان دریافت نسخه را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. روابط عمومی اسنپ با انتشار گزارشی درباره جزییات همین موضوع توضیح داده است.

در شرایط حاضر، مهم‌ترین اولویت سلامت افراد است و باید به دنبال راهکارهای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - موثر در این زمینه باشیم. استفاده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - از تکنولوژی برای کمک به درمان از راه دور یکی از این راهکارهاست و اسنپ همزمان با شیوع کرونا در این مسیر قدم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - برداشته است. اضافه کردن سرویس «پزشک و مشاور» در جهت افزایش دسترسی کاربران به پزشکان متخصص - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - در دوران کرونا اولین گام بود. سپس خدمات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - پزشکی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - و آزمایشگاهی به اپلیکیشن اضافه شد تا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - از مراجعات حضوری به مراکز درمانی کاسته شود و کاربران بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری روند درمانی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - خود را طی کنند. حالا اسنپ در یک گام جدید امکان دریافت نسخه پزشکی را هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند پس از مشاوره با پزشک خود در صورت نیاز روند دریافت دارو و یا آزمایش را هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - به راحتی تکمیل کنند.

نسخه آنلاین چگونه صادر می‌شود؟

پس از پایان مشاوره در اپلیکیشن اسنپ، پزشکان می‌توانند با توجه به شرح‌حال بیمار و در صورت صلاحدید و نیاز افراد،  نسخه دارو، آزمایش و یا سایر اقدامات پاراکلینیکی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - را برای کاربر تجویز کنند. پیش از صدور نسخه کد تایید یکبار مصرف یا otp برای شماره همراه پزشک ارسال می‌شود و پس از وارد کردن کد و تایید امکان تجویز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - و ارسال نسخه فراهم می‌شود. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - سپس کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش «پرونده من» نسخه خود را دریافت کنند.

نسخه‌های ارسال شده در اپلیکیشن اسنپ مانند نسخه‌های فیزیکی معتبر هستند. تمامی نسخه‌ها با مهر و امضای پزشک تایید و در سربرگ صادر می‌شوند و سپس تصویر نسخه برای کاربر ارسال می‌شود. همچنین ماندگاری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - نسخه آنلاین امکان دسترسی آسان‌تر کاربران و پزشکان به تشخیص‌های قبلی را هم فراهم می‌کند. گفتنی است برای حفظ حریم خصوصی افراد این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - نسخه تنها توسط پزشک صادرکننده نسخه و کاربر قابل رویت است.

فرایند تایید و عضویت پزشکان در اسنپ 

پزشکان پس از طی یک فرایند دقیق، شامل اخذ اطلاعات هویتی، تطابق مدارک هویتی (کارت ملی و کارت نظام پزشکی)، تطبیق شماره تلفن ثبت‌نامی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - با شماره ملی فرد و در نهایت مصاحبه در سامانه اسنپ‌دکتر عضو می‌شوند. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - اطلاعات و مدارک پزشکان در سایت نظام پزشکی تطبیق داده می‌شود و همچنین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - از طریق سامانه شاهکار مالکیت تلفن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر قنوات استان قم - همراه و مدارک هویتی پزشک تایید می‌شود. بعد از این مرحله، پزشکان از طریق اپلیکیشن اسنپ می‌توانند با بیماران خود ارتباط برقرار کنند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone