🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16375.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هشدار برزیل درباره ممنوعیت تجهیزات هواوی: هزینه راه‌اندازی 5G افزایش می‌یابد

معاون رئیس جمهور برزیل، «همیلتون مورائو» اخیرا از هواوی حمایت کرده. به گفته وی، در صورت ممنوعیت استفاده از تجهیزات این کمپانی چینی هزینه‌های شبکه 5G‌ در برزیل افزایش چشمگیری خواهد داشت. به تازگی معاون ...

معاون رئیس جمهور برزیل، «همیلتون مورائو» اخیرا از هواوی حمایت کرده. به گفته وی، در صورت ممنوعیت استفاده از تجهیزات این کمپانی چینی هزینه‌های شبکه 5G‌ در برزیل افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به تازگی معاون رئیس جمهور برزیل در یک رویداد صنعتی در «سائو پائولو» حضور پیدا کرده و برآوردهای آژانس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - «Anatel» را ارائه کرده است. طبق - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - این گزارش، تجهیزات هواوی نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های 3G و 4G این کشور را تشکیل می‌دهند. مورائو هشدار داده در صورت ممنوعیت استفاده از این تجهیزات، هزینه 5G افزایش پیدا خواهد کرد.

مورائو گفته:

«اگر هواوی نتواند تجهیزات 5G را تامین کند، هزینه 5G بسیار بالاتر خواهد بود.»

به گفته وی بررسی زیرساخت‌ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - هزینه‌بر خواهد بود و شامل دریافت هزینه از مشتریان هم می‌شود. معاون رئیس جمهور برزیل همچنین درباره برگزاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - مزایده برای راه‌اندازی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - شبکه 5G در این کشور صحبت کرده. در ابتدا قرار بود چنین مزایده‌ای در مارس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰۲۰ صورت بگیرد اما تا سال آینده میلادی به تعویق افتاد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس

به گفته مورائو هر شرکتی که به حاکمیت برزیل و حریم خصوصی کاربران احترام بگذارد و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - همچنین از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد، می‌تواند در این کشور فعالیت کند. به اعتقاد معاون رئیس جمهور - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - برزیل، این کشور نمی‌تواند از شبکه 5G چشم‌پوشی کند و دولت نباید در فعالیت‌های این شرکت‌ چینی تا زمانی که اشتغال‌زایی می‌کند و از قوانین محلی نیز پیروی می‌کند، دخالت کند.

با وجود چنین گفته‌ای، دولت برزیل از سوی دولت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - دونالد ترامپ تحت فشار است. سال گذشته میلادی ترامپ با رئیس جمهور برزیل، «ژائیر بولسونارو» ملاقات کرد و خواستار ممنوعیت استفاده از تجهیزات غول فناوری چینی در این کشور شد.

فشارهای دولت آمریکا باعث شده چندین کشور همکاری با هواوی را متوقف - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - کنند که از میان آن‌ها می‌توان به سوئد و بریتانیا اشاره کرد. بریتانیا نصب تجهیزات 5G این کمپانی چینی را از سپتامبر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰۲۱ ممنوع می‌کند و نوکیا تجهیزات 5G بزرگترین اپراتور این کشور را تامین خواهد کرد. تا سال ۲۰۲۷ تمام تجهیزات هواوی از بریتانیا حذف خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone