🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16358.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هیوندای شرکت بوستون داینامیکس را با ارزش ۱.۱ میلیارد دلار از سافت بانک خرید

«هیوندای» طی معامله‌ای که در آن «بوستون داینامیکس» 1.1 میلیارد دلار ارزش گذاری شده، 80 درصد سهام این شرکت را از «سافت بانک» ژاپن خرید. هیوندای با انتشار بیانیه‌ای خرید بخش عمده سهام بوستون داینامیکس ...

«هیوندای» طی معامله‌ای که در آن «بوستون داینامیکس» 1.1 میلیارد دلار ارزش گذاری شده، 80 درصد سهام این شرکت را از «سافت بانک» ژاپن خرید.

هیوندای با انتشار بیانیه‌ای خرید بخش عمده سهام بوستون داینامیکس از سافت بانک را علنی کرده است. در این معامله هیوندای تقریبا 80 درصد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - سهام این شرکت را به خود اختصاص می‌دهد. این در حالی است که مالک قبلی آن یعنی سافت بانک، حدود 20 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - درصد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - سهام را دراختیار خواهد داشت.

با تصاحب بوستون داینامیکس، هیوندای فرصت جدیدی برای توسعه روبات‌های خدماتی و لجستیکی دراختیار خواهد داشت. این شرکت امیدوار است که با گذشت زمان بتواند در توسعه ربات‌های انسان نما برای مشاغلی مانند مراقبت از بیماران در بیمارستان‌ها به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. همچنین این سرمایه‌گذاری به هیوندای در توسعه بخش خودروهای خودران و توسعه ربات برای کارخانه‌های هوشمند کمک خواهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - کرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان

کمپانی بوستون داینامیکس در زمینه تولید ابزارهای رباتیک تخصص دارد و نام آنها نیز با طراحی و تولید سگ رباتیکی به نام اسپات (Spot) مطرح شد. فروش این ربات اواسط امسال با قیمت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - 75000 دلار آغاز شد.

این ربات با هدف استفاده برای گشت زنی و بازرسی از انبارها طراحی شده است. با وجودی که بوستون داینامیکس شرکتی شناخته شده است؛ اما به نظر می‌رسد هرگز سودآور نبوده است. شاید این وضعیت با مدیریت و راهبرد هیوندای تغییر کند.

بوستون داینامیکس ابتدا  تحت نظارت مؤسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT) فعالیت می‌کرد. بعد از مدتی به شرکتی مستقل تبدیل شد. در ادامه و در سال 2013، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بانه استان کردستان - گوگل این شرکت را تصاحب کرد. سپس در سال 2017، آلفابت این شرکت را به سافت بانک فروخت.

اکنون نیز هیوندای از راه رسیده و 80 درصد سهام این شرکت را تصاحب کرده است. هیوندای طی چند سال اخیر در بخش رباتیک سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام داده و تصاحب بوستون داینامیکس می‌تواند این مسیر را برای هیوندای هموارتر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone