🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16388.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

۳۸ ایالت آمریکا به اتهام دستکاری نتایج جستجو از گوگل شکایت کردند

ائتلافی از ۳۸ ایالت آمریکا با ثبت شکایتی علیه گوگل این شرکت را به زیر پا گذاشتن قوانین ضد انحصار در طراحی موتور جستجو متهم کردند. این سومین شکایت عمده‌ای است که در سال ۲۰۲۰ ...

ائتلافی از ۳۸ ایالت آمریکا با ثبت شکایتی علیه گوگل این شرکت را به زیر پا گذاشتن قوانین ضد انحصار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - در طراحی موتور جستجو متهم کردند. این سومین شکایت عمده‌ای است که در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - سال ۲۰۲۰ علیه گوگل ثبت می‌شود.

بر اساس این دادخواست گوگل موتور جستجو را به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - گونه‌ای طراحی کرده که در فهرست نتایج محصولات خود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - این شرکت را نسبت به رقبا در موقعیت بهتری قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - داده و از این طریق کاربران را از مشاهده بهترین نتایج محروم می‌کند. «لِتیتیا جیمز»، دادستان نیویورک در این باره گفته است:

«گوگل در تقاطعی قرار گرفته که بسیاری از زمینه‌های اقتصاد دیجیتال را به هم وصل می‌کند. این شرکت به شکل غیرقانونی از موقعیت برتر خود برای غلبه بر رقبا، نظارت بر تقریبا تمام جنبه‌های زندگی دیجیتال ما و کسب سود میلیاردی بهره می‌برد.»

دفتر دادستانی نیویورک هدف از این شکایت را مقابله با اقدامات غیر قانونی گوگل، بازسازی بازار رقابتی و حذف مزایایی عنوان کرده که گوگل در نتیجه رفتار انحصاری به دست می‌آورد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس

«آدام کوهن»، مدیر سیاست اقتصادی گوگل در واکنش به این شکایت گفته آنها لزوم بررسی موشکافانه شرکت‌های بزرگ را درک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - کرده و آماده پاسخ به سوالات هستند اما این شکایت در پی ایجاد تغییراتی در موتور جستجو است که دسترسی کاربران به اطلاعات مفید را محدود کرده و به ارتباط بین کسب و کارها و مشتریان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - لطمه می‌زند.

تمرکز اصلی شاکیان در این پرونده روی قدرت گوگل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - در بازار و توانایی آنها برای ارائه خدمات در زمینه‌‌هایی خارج از کسب و کار جستجو است. به باور آنها گوگل در عین اینکه تبلیغات را به برخی شرکت‌های دیگر می‌فروشد، از داده‌های آنها برای رقابت علیه خودشان استفاده می‌کند.

این سومین باری است که گوگل در سال جاری با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - شکایتی عمده مواجه می‌شود و پیش از این دادستان تگزاس نیز اتهاماتی را در مورد رفتارهای ضد رقابتی گوگل در زمینه فناوری تبلیغاتی مطر ح - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - کرده بود. پیش از آن هم وزارت دادگستری آمریکا و ۱۱ دادستان ایالتی جمهوری خواه نیز قراردادهای انحصاری این شرکت با ۱۱ تولید کننده موبایل اندرویدی را زیر سوال برده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone