🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30941.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تست سرعت هواوی میت 20 پرو و گوگل پیکسل 3 ایکس ال [تماشا کنید]

یک تست سرعت گوشی جدید هفته‌ی گذشته از طرف Speed Test G منتشر شد که در آن بهترین جنبه‌های تست سرعت‌های اصولی و قدیمی با جنبه‌های مهم مربوط به بنچمارک‌ها ادغام شده تا به ایجاد ...

یک تست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرعت گوشی جدید هفته‌ی گذشته از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طرف Speed Test G منتشر شد که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در آن بهترین جنبه‌های تست سرعت‌های اصولی و قدیمی با جنبه‌های مهم مربوط به بنچمارک‌ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ادغام شده تا به ایجاد معیاری جدید برای سرعت واقعی تلفن‌های هوشمند اندرویدی دست پیدا کنیم.

از آنجایی که اپلیکیشن‌ها به صورت مستقل و بدون - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ترکیب با اپلیکیشن Speed - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Test G قرار گرفته‌اند، باید ابتدا روی حافظه بارگذاری و نصب شوند. سپس اپلیکیشن‌های بارگذاری شده دستور‌های مربوط به CPU و GPU یا پردازنده‌ی گارفیکی را انجام می‌دهند. بخش اول مربوط - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به ارزیابی سرعت است و بخش دوم درست مثل ارزیابی‌های مربوط به بنچمارک است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مسابقه‌ی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تست سرعتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بین دو تلفن هوشمند پرچمدار یعنی هواوی میت 20 پرو و پیکسل 3 ایکس ال برگزار شده است. گوشی چینی از چیپست کایرین 980 با چهار هسته Cortex-A76 (در ترکیب 2+2) استفاده می کند و این چهار هسته در کنار ۸ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی Arm Mali-G76MP10 قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

پیکسل 3 ایکس ال آمریکایی از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می‌برد که دارای چهار هسته‌ی Cortex-A75 است و این چهار هسته در کنار ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی کوالکام آدرنو 630 قرار گرفته است.

چین در مقابل آمریکا، هواوی در برابر گوگل، کایرین در برابر اسنپدراگون، ۴ گیگابایت در مقابل ۸ گیگابایت، کورتکس A75 در مقابل کورتکس A76، پردازنده‌ی گرافیکی مالی در برابر پردازنده‌ی آدرنو.

رقابتی که روی کاغذ نزدیک به نظر می‌رسد اما یقینا یک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برنده خواهد داشت. اینکه ببینید کدام تلفن هوشمند برنده‌ی این مسابقه‌ی جذاب می‌شوند، کافیست ویدیوی زیر را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone