🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16372.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: رجیستری گوشی در مبادی گمرکی باقی می‌ماند

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرد که فرآیند رجیستری گوشی در مبادی گمرکی باقی می‌ماند و قرار نیست در این رابطه تغییری ایجاد شود. گمرک به ...

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرد که فرآیند رجیستری گوشی در مبادی گمرکی باقی می‌ماند و قرار نیست در این رابطه تغییری ایجاد شود.

گمرک به تازگی در نامه‌ای به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخواست کرده بود که اجرای طرح رجیستری گوشی به صورت غیر حضوری و پس از انجام استعلام سیستمی از واحد گذرنامه و در مکانی به غیر از مبادی ورودی گمرک انجام شود. در حال حاضر زمانی که یک مسافر موبایلی را وارد کشور می‌کند در بخش گمرک باید آن اقدامات مربوط به رجیستری آن را به شکل حضوری انجام دهد. اکنون اما «حمیدرضا دهقانی‌نیا»، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با دیجیاتو خبر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌دهد که این درخواست بررسی و رد شده است.

او می‌گوید آنها جلسه‌ای فوری با دست اندرکاران سازمان گمرک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - برگزار کرده‌اند تا بتوانند به چالش پیش آمده درباره رجیستری گوشی‌ها در مبادی گمرکی رسیدگی کنند: «در جلسه‌ای که با مسئولان گمرک کشور داشتیم، متوجه شدیم که به علت کمبود نیروها و مشکلاتی از این قبیل، روند رجیستری گوشی‌های موبایل به مشکلات مختلفی در مبادی گمرکی برخورد کرده است. سعی کردیم در این جلسه راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کنیم و قرار بر این شد تا با پیاده سازی سریع‌تر رجیستری آنلاین و کمک‌های دیگر، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - کاری کنیم تا سازمان گمرک بتواند سریع‌تر امور رجیستری گوشی مسافرین را انجام دهد.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان

دهقانی نیا با تاکید بر اینکه حذف رجیستری از مبادی گمرکی باعث خواهد شد که مبارزه این ستاد با واردات گوشی به صورت مسافری به هیچ جا نرسید تاکید کرد که قرار نیست سیستم رجیستری در حال حاضر تغییر پیدا کند. به باور دهقانی نیا، طرح رجیستری با ورود به قوانین جدید خود که از اوایل مهر ماه صورت گرفته، توانسته ورود گوشی به صورت انبوه مسافری را نیز کاهش دهد.

دهقانی نیا در پاسخ به این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - پرسش که ادعای «فروش حق رجیستری» که در نامه سازمان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - گمرک درباره آن صحبت شده بود تا چه حد صحت دارد و چگونه می‌توان این مشکل را در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - فرودگاه‌های کشور برطرف کرد به دیجیاتو می‌گوید: «واقعیت اینجاست که ما در طرح رجیستری تا یک حدی می‌توانیم جلوی این سواستفاده‌ها را بگیریم. هر راه حلی که باز کنیم در نهایت «هویت فروشی» وجود دارد و در قبال این مساله کار زیادی نمی‌توان انجام داد. اینکه اشخاصی در فرودگاه‌ها برای گوشی‌های گران قیمت، پاسپورت خودشان را در اختیار صاحب گوشی می‌گذارند و حق رجیستری می‌فروشند و سپس گوشی را به نام شخص خریدار می‌زنند، دیگر دست ما نیست - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - به رفتار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - خود مصرف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - کننده برمی‌گردد. باید خود مردم نیز در این زمینه کمک کنند و نمی‌توان جلوی همه این موارد را گرفت.»

مشکل رجیستری گوشی‌های مدل جدید برطرف خواهد شد

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان

دهقانی نیا همچنین در پاسخ به این پرسش که رجیستری گوشی‌های مدل جدید به چالش‌های گوناگونی برخورده به دیجیاتو می‌گوید که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین سامانه همتا نسبت به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - این مشکل آگاهی دارند اما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - دلیل این موضوع - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - را در عدم آگاهی مسافرانی که گوشی‌هایی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - خاص وارد می‌کنند می‌داند:

«اینکه مسافر یک گوشی مدل جدید را به محض عرضه بازار جهانی وارد کشور می‌کند، برای او چالش درست می‌کند. واقعیت اینست که تا یک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - واردکننده رسمی گوشی وارد نکند و این مدل گوشی از نهادهای مربوطه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - مجوزها و تست‌های SAR خود را نگیرد، در سامانه همتا برای رجیستری قرار نمی‌گیرد. از همین روست که برخی مسافرین با وارد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - کردن گوشی مدل جدید که هنوز واردات رسمی آن به شکل انبوه صورت نگرفته، با این چالش مواجه می‌شوند و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - نمی‌تواننند گوشی خود را در بدو ورود به کشور رجیستر کنند.»

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد که معمولا در بازه زمانی دوران خاکستری که تقریبا برای گوشی‌ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - مدت زمانی یک ماهه است، مشکل این نوع گوشی‌های جدید حل می‌شود: «تا به امروز درصد بسیار کمی از این مدل‌ها با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - چالش خاصی مواجه شدند که به آنها نیز به مرور رسیدگی خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone