🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16362.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سازه‌ای با صدها LED، قابلیت Portrait Light را به موبایل‌های پیکسل آورد

گوشی‌های پیکسل به دوربین قدرتمندی مجهز شده‌اند که تصاویر باکیفیتی می‌گیرند. گوگل در پیکسل ۴ و گوشی‌های جدیدتر قابلیتی به نام «Portrait Light»‌ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کمپانی برای توسعه این ویژگی ...

گوشی‌های پیکسل به دوربین قدرتمندی مجهز شده‌اند که تصاویر باکیفیتی می‌گیرند. گوگل در پیکسل ۴ و گوشی‌های جدیدتر قابلیتی به نام «Portrait Light»‌ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کمپانی برای توسعه این ویژگی از وسیله‌ای مجهز به صدها LED و تعداد بالایی دوربین استفاده کرده است.

یک عکاس با توجه به سوژه برای دستیابی به بهترین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - نور از تجهیزات مختلفی مانند فلاش‌های جدا از دوربین استفاده می‌کند. گوگل اگر بخواهد چنین کاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - را برای گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - پیکسل انجام دهد، قیمت آن‌ها سر به فلک می‌کشد. این کمپانی برای رفع این مشکل به سراغ یک راه‌حل ابتکاری رفته است.

این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - شرکت یک وسیله‌ نورپردازی متشکل از ۶۴ دوربین مختلف و ۳۳۱ منبع نوری LED ساخته که هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه قابل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - برنامه‌ریزی هستند. پس از ساخت این وسیله، ۷۰ نفر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - حاضر شدند که در مرکز آن قرار بگیرند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - تا گوگل از آن‌ها عکاسی کند. هدف از اینکار، بررسی نحوه تاثیر تغییر جهت نور روی چهره سوژه‌ها بود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان

با آموزش کافی با استفاده از این عکس‌ها، الگوریتم‌های گوگل توانستند نور را طوری تغییر دهند که گویی از جهات مختلف با یک سوژه برخورد می‌کند و با توجه به موقعیت سر در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - تصویر، روی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - چهره تاثیر می‌گذارد. در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - عکاسی پرتره در استودیو، منبع نور - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - اصلی خارجی مقداری بالاتر از خط چشم و خارج از مرکز قرار می‌گیرد و حالت Portrait Light پیکسل هم چنین کاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - را انجام می‌دهد.

در این حالت عکاسی گوگل مدل‌های یادگیری ماشینی بیشتری دخیل بوده‌اند، چرا پس از اینکه منبع نوری انتخاب می‌شود، باید تصاویر را بر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - اساس نحوه برخورد نور با ویژگی‌های منحصر به فرد چهره، ویرایش کرد. برای آموزش مدل‌ها از «نقشه دید نور» استفاده شد که مبتنی بر فیزیک واقعی است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان

کاربران پیکسل ۴ و گوشی‌های جدیدتر گوگل زمانی که در حالت پیش فرض یا «Night Sight» عکس بگیرند، با تشخیص چهره قابلیت Portrait Light به صورت خودکار روی آن‌ اعمال می‌شود. این ویژگی حتی در تصاویر گروهی هم کار می‌کند.

کاربران گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۳ هم می‌توانند این ویژگی را تجربه کنند، چرا که قابلیت Portrait Light در اپ گوگل فوتوز موجود است.

گوگل اولین سازنده گوشی هوشمندی نیست که افکت‌های Portrait Lightening را برای کاربران خود درنظر می‌گیرد، اما از راهکار مخصوصی استفاده کرده. این کمپانی وسیله خاصی با صدها LED ساخته و از الگوریتم‌های پیشرفته و مدل‌های یادگیری ماشینی بهره برده است. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر مریوان استان کردستان - گوگل با فیزیک و الگوریتم‌ها توانسته به چنین قابلیتی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone