🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23757.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شباهت نوعی از بیماری شیزوفرنی به اختلالات نورو دژنراتیو

بر اساس پژوهشی که در بخش پزشکی جان هاپکینز انجام شده، به نظر می‌رسد بیماری شیزوفرنی در حالات مختلفی می‌تواند شباهت زیادی با بیماری‌های رایج نورو دژنراتیو مثل آلزایمر داشته باشد. این کشف تازه می‌تواند ...

بر اساس پژوهشی که در بخش پزشکی جان هاپکینز انجام شده، به نظر می‌رسد بیماری شیزوفرنی در حالات مختلفی می‌تواند شباهت زیادی با بیماری‌های رایج نورو دژنراتیو مثل آلزایمر داشته باشد. این کشف تازه می‌تواند به شناخت هر چه بهتر انواع و اقسام بیماری شیزوفرنی کمک کرده و به تبع راه‌حل‌های متنوعی نیز جهت درمان این بیماری خطرناک کشف شود.

پژوهش‌های زیادی در زمینه بررسی جنبه‌های مختلف روان‌شناختی بیماری شیزوفرنی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در سال‌های اخیر انجام شده که به شناخت هر چه بهتر این بیماری ختم شده است. حداقل امروزه می‌دانیم که علت بیماری شیزوفرنی احتمالا به دلایل فیزیولوژیکی است تا جنبه‌های ماورالطبیعه و غیر قابل توضیح.

در جدیدترین پژوهش، تیمی از دانشمندان تلاش کرده‌اند تا حجمی از مقادیر پروتئینی غیرمعمول را در مغز بیماران دو شخصیتی بسنجند و در همین حین پی برده‌اند که بیماری شیزوفرنی تا چه حد می‌تواند مثل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یک بیماری نورو دژنراتیو باشد. محققین نمونه‌هایی از بافت مغزی ۴۲ فرد مبتلا به شیزوفرنی را مورد آزمایش قرار دادند. این نمونه‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از قشر پره‌فرونتال (جلوی پیشانی) و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شکنج گیجگاهی فوقانی دریافت شده و پروتئین‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به اشتباه تاخورده در سطوح مختلف در این نمونه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تقریبا نیمی از نمونه‌ها دارای مقادیر به نسبت بالای پروتئین‌های مورددار در مقایسه با گروه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنترل سالم بود. همچنین درون نمونه‌های مغزی، پروتئینی به نام یوبی‌کوئیتین نیز یافت شده که در بیماران مبتلا به اختلالات عصبی نیز به وفور رویت می‌شود. مغز انسان برای پیگری و حذف این نوع پروتئین‌های غیرطبیعی راهکارهای متنوعی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در دست دارد. با این اوصاف شباهت پاتولوژیکی بافت مغزی بیماران شیزوفرنی با افراد مبتلا به اختلالات نورو دژنراتیو باعث ایجاد بحث‌های بسیار زیادی در زمینه عصب‌شناسی شده است.

جالب است که دانشمندان با خوراندن داروهای ضد افسردگی به موش‌های مبتلا به بیماری شیزوفرنی طی پروسه‌ای ۵ ماهه توانسته‌اند ثابت کنند که شیزوفرنی به نوعی شبیه به یک بیماری نورو دژنراتیو است. چرا که در این سناریو، سطح پروتئین یوبی‌کوئیتین به طرز قابل توجهی کاهش نشان داد.

یافته‌های این تحقیق جالب در ژورنال معتبر The American Journal of Psychiatry به انتشار رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone