🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23755.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

احتمال اضافه شدن قابلیت ردیابی اشیاء به Find My اپل

وقتی که اپل در رویداد WWDC از اپ Find My رونمایی کرد، شایعاتی از ردیاب این شرکت با کارکردی مشابه Tile منتشر شد. حالا بر اساس گزارشات، این قابلیت در کد iOS 13 مشاهده شده که ...

وقتی که اپل در رویداد WWDC از اپ Find - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - My رونمایی کرد، شایعاتی از ردیاب این شرکت با کارکردی مشابه Tile منتشر شد. حالا بر اساس گزارشات، این قابلیت در کد iOS 13 مشاهده شده که احتمالا درک بهتری از نحوه کار آن در اختیار می‌گذارد.

در واقع بررسی دقیق کد iOS 13 منجر به کشف عکسی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - از یک تگ کوچک دایره‌ای با لوگوی اپل در میانه آن شده است. علاوه بر این در اپ Find My هم یک تب جدید به چشم می‌خورد که احتمالا به قابلیت ردیابی اشیا با استفاده از تگ‌ها مرتبط باشد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان

به گزارش MacRumors در این سیستم هنگامی که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - شیء تگ‌گذاری شده‌تان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - از شما جدا شود با یک اعلان خبردار خواهید شد. سپس می‌توانید با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - استفاده از اپلیکیشن آن تگ آن شیء را به صدا در بیاورید تا از محل آن آگاهی پیدا کنید. این دقیقا همان روشی است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - که Tile و سایر ردیاب‌های ثالث از آن استفاده می‌کنند.

البته یک قابلیت غیر متداول دیگر که در پیاده‌سازی این قابلیت به چشم می‌خورد، استفاده از واقعیت افزوده برای کمک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - به یافتن اشیاء است که در آن کاربر محیط را با آیفون خود اسکن می‌کند.

اولین اخبار این قابلیت ردیابی اشیا گمشده خرداد ماه امسال و بعد از کنفرانس WWDC اپل به گوش رسید که از روی اولین نسخه بتای iOS 13 به دست آمده بود. حالا با وجود این جزئیات جدید احتمال اینکه اپل قصد ارائه سیستم ردیابی اشیاء اختصاصی خود را داشته باشد بیشتر هم می‌شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان

از آنجایی که رویداد 19 شهریور اپل که در آن آیفون‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدید رونمایی می‌شوند نزدیک است، شاید معرفی این قابلیت هم در برنامه‌های این شرکت جایی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone