🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23758.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی احتمالا اکسپریا 2 را در IFA 2019 معرفی خواهد کرد

با اینکه اکسپریا 1 اخیرا در آمریکا عرضه شده اما به نظر می‌رسد سونی در رویداد IFA 2019 قصد دارد مدل آینده این اسمارت‌فون را هم معرفی کند. این مدل احتمالا اکسپریا 2 نام دارد ...

با اینکه اکسپریا 1 اخیرا در آمریکا عرضه شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - اما به نظر می‌رسد سونی در رویداد IFA 2019 قصد دارد مدل آینده این اسمارت‌فون را هم معرفی کند. این مدل احتمالا اکسپریا 2 نام دارد و تعدادی عکس منتسب به آن هم درز کرده است. البته با توجه به اینکه سونی تا به حال تمام مدل‌های گوشی‌های اکسپریا را در همین رویداد معرفی کرده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - چنین موضوعی سورپرایز چندان بزرگی نخواهد بود.

سونی اکسپریا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - 1 به همراه یک مدل ارزان‌تر یعنی اکسپریا 10 اولین گوشی‌های این شرکت بودند که از نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کردند. ابعاد نمایشگر هم طوری بود که آن را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کرد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران

دستگاهی که در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - این تصاویر مشاهده می‌شود هم به نظر مشخصات مدل قبلی اکسپریا را دارد با این تفاوت که دوربین پشتی آن به سمت چپ منتقل شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - است. سایر مشخصات مثل محل اسپیکر مکالمه و جایگیری کلیدهای فیزیکی و سنسور اثر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - انگشت در حاشیه سمت راست گوشی، نسبت به اکسپریا 2 تغییری نکرده است.

البته یکی از شهرت‌های سونی این است که تغییرات بزرگی در گوشی‌های جدیدش اعمال نمی‌کند و احتمالا به همین دلیل اگر هم این عکس‌ها در آینده تأیید شوند نباید خیلی متعجب شویم.

گذشته از ظواهر گوشی، فعلا نمی‌توان نظر خاصی در مورد تغییرات سخت‌افزاری آن داشت. در حال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - حاضر اکسپریا 1 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند و بعید است سونی دنباله‌روی راه گوشی‌های گیمینگ قدرتمندی مثل بلک شارک 2 پرو و ROG Phone II شده و چیپست اسنپدراگون 855 پلاس را برای گوشی جدیدش برگزیند.

به هرحال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - چیزی به IFA 2019  نمانده و باید دید که آیا سونی با دست پر به این رویداد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - خواهد آمد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone