🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44450.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کورتانا حالا می تواند دستیار پیش فرض ابزارهای اندرویدی شما باشد

با عرضه آخرین به روز رسانی برای کورتانا توسط ردموندی ها، حالا این دستیار هوشمند می تواند به راحتی در دیوایس های اندرویدی جایگزین دستیار گوگل شود. این بدان معناست که با انجام تنظیم های ...

با عرضه آخرین به روز رسانی برای کورتانا توسط ردموندی ها، حالا این دستیار هوشمند می تواند به راحتی در دیوایس های اندرویدی جایگزین دستیار گوگل شود. این بدان معناست که با انجام تنظیم های مورد نیاز از این پس با فشار طولانی روی دکمه Home به جای دستیار گوگل شاهد دستیار هوشمند کورتانا با آن پس زمینه سفید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و بنفش آشنایش خواهید بود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

بدین وسیله قادر هستید همان ویژگی هایی که از طریق اپلیکیشن این دستیار به آن ها دسترسی داشتید را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دریافت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنید. همچنین از آنجایی که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تمام اقدامات مشابه قابل انتقال به رایانه های شخصی نیز هستند، باید گفت که یک دستیار کراس پلتفرم در مقابل شما قرار دارد. به عبارت دیگر کورتانا همان کورتاناست - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما حالا با اندروید یکپارچه تر شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و جای مانور بیشتری دارد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تنظیم آن نیز بسیار آسان است. پس از راه اندازی اپلیکیشن و وارد شدن به حساب کاربری، کورتانا از شما می پرسد که آیا مایل به تنظیم برخی ویژگی های پایه مانند پشتیبانی از لاک اسکرین هستید یا خیر.

سازگاری دیوایس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های اندرویدی با رایانه های شخصی به واسطه کورتانا بهبود پیدا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده است.

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود گزینه ای برای تنظیم کورتانا به عنوان دستیار پیش فرض اندروید در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فید این اپلیکیشن ظاهر می شود.

با انتخاب این گزینه به بخش Assist & voice input در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تنظیمات منتقل خواهید شود و از طریق Assist app می توانید کورتانا را جایگزین دستیار گوگل نمایید. متأسفانه هنوز هم راه اندازی کورتانا از طریق صدا ممکن نیست و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمی توانید از آن در هر اپلیکیشنی به صورت افقی استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

در گذشته راه های دیگری نیز برای تنظیم کورتانا به عنوان دستیار پیش فرض وجود داشت، اما این اولین بار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که مایکروسافت به صورت رسمی این قابلیت را برای دستیار هوشمند محبوبش تبلیغ می کند. حالا می توانید کورتانا را جایگزین دستیار گوگل کرده و از مزایایی که این اپلیکیشن در اختیار شما می گذارد بهره مند شوید.

تنظیم کردن کورتانا به عنوان دستیار هوشمند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیش فرض اندروید، بهبود سازگاری تقویم در رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند و همچنین بهبود عملکرد این اپلیکیشن از جمله تغییرات نسخه 2.8.0 کورتانا هستند. هم اکنون می توانید این به روز رسانی را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از گوگل پلی دریافت نمایید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Cortana – Digital assistant

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 55.8/31.38 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone