🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38883.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن Bulletin را معرفی کرد؛ صدای جامعه خود باشید

گوگل هر از چند گاهی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای جدیدش را در مارکت های کوچک تست می کند و «پوشش اخبار محلی» ایده بعدی آن ها با همین سیاست است. روز گذشته اهالی مانتن ...

گوگل هر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از چند گاهی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن ها و نرم افزارهای جدیدش را در مارکت های کوچک تست می کند و «پوشش اخبار محلی» ایده بعدی آن ها با همین سیاست است. روز گذشته اهالی مانتن ویو ابزار جدیدی را به نام Bulletin منتشر کردند که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاربران در آن می توانند اخبار محلی خود را نوشته و با بقیه به اشتراک بگذارند.

در واقع گوگل با Bulletin یک جامعه کوچک خبری را هدف قرار داده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است؛ می توانید اخبار دور و برتان را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در آنجا گذاشته و مردم نزدیک تان را از آن خبردار کنید. حالا این افراد می توانند از سراسر استان، شهر یا حتی همسایه ها باشند. فعلا تنها کاربران شهرهای نشویل و اوکلند آمریکا می توانند از این اپلیکیشن موبایل استفاده کنند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، سرعت بروزرسانی Bulletin بالا بوده و هر خبری که منتشر شود، به سرعت صفحه اخبار مرتبط با محله تان آپدیت خواهد شد. هنوز مشخص نیست گوگل چگونه می خواهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حجم زیاد کاربران و بعضا خبرهای دروغینی که در ابزارش به انتشار می رسد را کنترل کند.

بد نیست - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بدانید Bulletin تنها محدود به خبرهای متنی نبوده و می توان در آن ویدیو یا تصاویر را هم به اشتراک گذاشت. همچنین نویسندگان مطالب می توانند از تگ ها استفاده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنند تا بقیه راحت تر خبرهای مورد نظرشان را بیابند. البته قابلیت استفاده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن محتویات موجود در Bulletin نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone