🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38884.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فعالیت کاربران ایرانی در توییتر ممنوع نیست اما آیا استفاده از فیلترشکن ممنوع است؟

از بدو فعالیت «محمدجواد آذری جهرمی» به عنوان وزیر ارتباطات دولت جدید، تلاش‌ها و صحبت‌های بسیاری از سمت وی برای رهایی توییتر از فیلترینگ مطرح شده و فعالیت مستمر او در این شبکه اجتماعی، امیدها ...

از بدو فعالیت «محمدجواد آذری جهرمی» به عنوان وزیر ارتباطات دولت جدید، تلاش‌ها و صحبت‌های بسیاری از سمت وی برای رهایی توییتر از فیلترینگ مطرح شده و فعالیت مستمر او در این شبکه اجتماعی، امیدها را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای رفع فیلترینگ توییتر بیشتر کرده است. جهرمی در آخرین اظهار نظر خود پیرامون این شبکه اجتماعی، خبر از عدم منع قانونی فعالیت ایرانیان در توییتر داده است.

محمد جواد آذری جهرمی در اختتامیه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد گفت:

«بنابر قانون فعالیت توییتر در ایران - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ممنوع شده است اما فعالیت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ایرانیان در توییتر ممنوع نیست. هیچ قاضی نمی تواند حکم عمومی برای ممنوعیت شبکه های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجتماعی بدهد و این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مساله نیازمند تصویب در مجلس است.»

او استفاده از اینترنت بدون فیلتر را برای برخی افراد در مسئولیت های مختلف مجاز عنوان کرد ولی به این مسئله که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آیا عموم کاربران هم می‌توانند از فیلترشکن بدون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اینکه درگیر مسایل حقوقی شوند استفاده کنند اشاره‌ای نکرد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

«پوریا قهرمانی»، وکیل دادگستری در گفتگو با دیجیاتو و در تکمیل موضوعات مطرح شده، به اختلاف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بین حقوقدانان در رابطه با استفاده از فیلترشکن اشاره می‌کند و معتقد است هنوز جمع‌بندی درستی در این باره وجود ندارد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - او به حرف‌های خود جهرمی در مناظرات تلویزیونی چندماه گذشته اشاره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌کند که در آن صحبت از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محتوا و پلتفرم به عنوان دو مقوله جداگانه به میان آمده بود.

«پلتفرم فیس‌بوک فیلتر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده ولی تمام محتوای آن لزوما زیر ذره بین فیلترینگ نیست. آیا توییت‌های دولتمردان کشور از بالاترین رده تا مدیران عادی در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی غیرقانونی هستند؟ مسلما خیر. چرا که خود سازمان مصادیق محتوای مجرمانه حتی برخی محتواها (که در توییتر شامل توییت‌ها می‌شوند و در فیس‌بوک شامل پست‌ها و...) را غیرقانونی نمی‌داند. تشخیص اینکه چه کسی در این شبکه‌ها محتوای مجرمانه تولید می‌کند و چه کسی خیر، بر عهده این سازمان است و تا کنون افراد زیادی در این باره دستگیر و مجازات شده‌اند.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان
«محمدجواد ظریف» از اولین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افراد بالارده دولتی بود که فعالیت‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مستمرش در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توییتر مورد توجه جامعه جهانی و داخلی قرار گرفت.

قهرمانی تاکید می‌کند که در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قانون هر مسئله‌ای تعریف و هویت خود را دارد و از نظر حقوقی جرم هر رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی است که به موجب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قانون برای آن مجازات تعیین شده است. او بحث محتوا و سایت (در بحث ما شبکه‌ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجتماعی) را جدا از هم می‌داند و بین آنها تفکیک قائل می‌شود:

«در قانون جرایم رایانه ای مصوب سال 1388، جرم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استفاده از فیلتر شکن و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دانلود رایگان یا پولی فیلتر شکن، مورد جرم انگاری و تعیین مجازات قرار نگرفته است، پس استفاده از فیلتر شکن و دانلود آن جرم محسوب نمی شود.

البته نکته اینجاست که از نظر برخی وکلا خرید و فروش فیلترشکن در قانون جرم تلقی شده و مجازاتی معادل 91 روز حبس یا چندین میلیون جرایم نقدی را در پی دارد. این مسئله البته جای بحث دارد چرا که در دسترس قرار دادن محتویات غیرمجاز جرم تلقی می‌شود و ما به این نتیجه رسیدیم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که توییتر یا فیس بوک به تنهایی محتوا نیستند.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

با وجود اظهارات تند معاون دادستان کشور درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی، به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نگاه متعادل‌تری نسبت به این پلتفرم‌ها برخوردار است و تا به امروز سعی بر برداشتن دکمه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فیلترینگ توییتر داشته است.

گرچه همان‌طور که پیش‌تر در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیجیاتو بررسی شد فیلتر یا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رفع فیلتر یک سامانه به تنهایی در اختیار وزارت ارتباطات نیست و نگاه جمعی افراد مختلف در حاکمیت، در این بین نقش مهمی را ایفا می‌کند‎.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone