🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38880.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل تازه Outikel ادغامی از طراحی آیفون 10 و میت 10 پرو هوآوی است

OUKITEL از آن نام هایی نیست که هر روز بشنوید اما این شرکت چینی هر از چندگاهی از موبایل هایی خرق عادت رونمایی می کند. موبایل جدید  Outikel U18 احتمالاً جالب ترین ساخته کمپانی باشد ...

OUKITEL از آن نام هایی نیست که هر روز بشنوید اما این شرکت چینی هر از چندگاهی از موبایل هایی خرق عادت رونمایی می کند. موبایل جدید  Outikel U18 احتمالاً جالب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ترین ساخته کمپانی باشد که موبایلی با ظاهر الهام گرفته شده از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آیفون X و هوآوی میت 10 پرو است. بخش جلویی دستگاه شباهت غیرقابل انکاری به آیفون X دارد و بدنه پشتی هم برخی ویژگی های میت 10 پرو را به ارث برده است.

Outikel U18 به نمایشگری 5.85 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و به تبع آن رزولوشن 1512x720 مجهز است. زیر شنل دستگاه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد و پردازنده هشت هسته ای MT6750T مدیاتک قلب تپنده دستگاه است. پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم تصاویری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 13 مگاپیکسلی ثبت می کند.

دستگاه از اتصال USB-C پشتیبانی می کند و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی هم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - احتمالاً برای یک روز پرمشغله کافی باشد. اندروید 7.0 به صورت پیش فرض روی دستگاه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نصب است و برای اینکه U18 بیش از پیش به آیفون X شبیه باشد، علاوه بر اسکنر اثر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انگشت از تشخیص چهره هم پشتیبانی می شود.

به طراحی Outikel U18 که بازگردیم، احتمالاً مهم ترین وجه تشابه Outikel U18 و آیفون X، بریدگی بالای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایشگر باشد که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حال تبدیل شدن به ترندی تازه میان تولیدکنندگان اسمارت فون است؛ با این حال، Outikel احتمالاً نخستین تولیدکننده ای بوده که با این سرعت طراحی اپل را تکرار کرده است.

موبایل تازه Outikel در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و از اواخر ماه ژانویه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می شود. انتظار می رود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دستگاه با قیمت 180 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دلار عرضه شود که از قیمت پیش فروش ابتدایی آن نیز کمتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone