🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38866.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کرانیچ: اینتل در سال 2018 پردازنده های ایمن در برابر Spectre را عرضه می کند

اینتل به تازگی گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی 2017 را منتشر کرده بود که نشان از عملکرد مالی فراتر از انتظار این کمپانی می داد. حالا برایان کرانیچ، مدیر عامل این کمپانی در صحبت ...

اینتل به تازگی گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی 2017 را منتشر کرده بود که نشان از عملکرد مالی فراتر از انتظار این کمپانی می داد. حالا برایان کرانیچ، مدیر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - عامل این کمپانی در صحبت های خود قول ارائه پردازنده هایی را در سال 2018 داده که به صورت سخت افزاری در مقابل حفره های امنیتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - Meltdown و Spectre ایمن هستند. او همچنین اشاره ای به رم های بهره مند از فناوری 3D XPoint داشته است.

البته هنوز مشخص نشده که پردازنده هایی که با ایمنی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - در برابر این آسیب پذیری ها در آینده عرضه می شوند، از نسل های فعلی کبی لِیک، کافی لِیک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - یا اسکای لِیک خواهند بود، یا در سری کنُن لِیک که قرار است - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - در سال جاری میلادی عرضه شوند، ارائه می گردند. همچنین نحوه اصلاح پردازنده ها در برابر این آسیب پذیری ها نیز مشخص نشده است.

از سوی دیگر فرایند ساخت پردازنده های مبتنی بر فناوری 10 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - نانومتری نیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته از سوی این کمپانی اعلام شده سال پیش برخی از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - چیپ های مبتنی بر این فناوری (مشخص نشده چه مدل هایی) به بازار عرضه شده اند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان

کرانیچ همچنین به رم های بهره مند از فناوری 3D XPoint اشاره کرده. او در این مورد گفته که این رم ها در سال جاری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - تأثیر چندانی بر درآمد اینتل نخواهند داشت.

اشاره می کنیم که 3D XPoint یک فناوری است که در تولید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - حافظه های SSD به کار می رود و از ترکیب اصول اولیه رم ها و حافظه های فلش بهره می برد، ولی اینتل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - وعده داده که در آینده رم های مبتنی بر فناوری 3D XPoint - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - را نیز عرضه کند که حتی با خاموش شدن کامپیوتر اطلاعات آنها حذف نمی شود.

این رم ها می توانند در سرورهای پایگاه داده به کار روند. در این صورت حتی در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - صورت راه اندازی مجدد کامپیوترها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - نیز اطلاعات از روی رم ها پاک نمی شود و نیازی به فرایند ذخیره سازی اطلاعات رم روی هارد دیسک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - نیست (رم هایی که اکنون در کامپیوترها به کار می روند، از نوع فرار هستند و با قطع جریان برق، اطلاعات خود را از دست می دهند).

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان

البته در حال حاضر یکی از مشکلات فناوری 3D XPoint طول عمر پایین آنها است و حافظه های مبتنی بر این فناوری با هر بار نوشته شدن اطلاعات به پایان عمر خود نزدیکتر می شوند. هنوز مشخص نیست که آیا اینتل توانسته برای ارائه این فناوری در رم ها به این مشکل غلبه کند یا خیر.

پیش از این انتظار می رفت که رم های مبتنی بر این فناوری در سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند، ولی حالا بر اساس اطلاعات منتشر شده در مورد درآمدهای اخیر اینتل مشخص شده که این رم ها در خوشبینانه ترین حالت در سال 2019 روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone