🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  5. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38889.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

زیبایی شناسی رباتیک؛ کمک عکاسان حرفه‌ای به طراحان هوش مصنوعی دوربین گوگل کلیپس

مهرماه امسال گوگل در مراسم ویژه‌ای دوربین جدید «گوگل کلیپس» (Google Clips) را معرفی کرد که با بهره مندی از هوش مصنوعی، امکان ضبط تصاویر ویژه چند ثانیه‌ای بدون صدا به نام «Motion Photos» یا ...

مهرماه امسال گوگل در مراسم ویژه‌ای دوربین جدید «گوگل کلیپس» (Google Clips) را معرفی کرد که با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بهره مندی از هوش مصنوعی، امکان ضبط تصاویر ویژه چند ثانیه‌ای بدون صدا به نام «Motion Photos» یا تصاویر متحرک را فراهم می‌کرد. حال ساکنین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مانتین ویو اعلام کردند‌ برای طراحی هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این گجت ناچار به کمک گرفتن از عکاسان حرفه‌ای شدند.

اخیراً شرکت گوگل با انتشار مطلبی در بلاگ رسمی خود، روند تولید و طراحی هوش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مصنوعی گوگل کلیپس را تشریح کرده و توضیح می‌دهد که این گجت چگونه بهترین لحظات کاربران و خانواده‌هایشان را تشخیص داده و نشان می‌دهد که گوگل به چه روشی کلیپ‌هایش را می‌گیرد!

یک عکاس هنری،یک فیلمساز مستند و یک عکاس خبری به گوگل کمک کرده‌اند

مهندسان این شرکت برای تولید محتوای تصویری جهت تغذیه و تمرین شبکه‌‌ی عصبی دوربین یاد شده مجبور شدند که یک فیلمساز مستند، یک عکاس خبری و یک هنرمند که در حوزه‌‌ی عکاسی هنرهای زیبا فعالیت می‌کرد، استخدام کنند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

آنها با تولید محتوای تصویری سعی کردند که به این هوش مصنوعی قابلیت تشخیص جزییات را داده و پروسه عکاسی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اتوماتیک را بدین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روش ایجاد کنند چرا که نرم‌افزار برای اینکه قادر باشد یک عکس خوب را از یک تصویر بد متمایز کند باید مثال‌های زیادی در اختیارش قرار گرفته باشد تا بتواند آنها را بررسی کرده و یاد بگیرد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

بدین روش هوش مصنوعی توانایی انتخاب تصاویر تار یا تاریک را داشته و سعی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - زمانی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که شیئی جلوی لنز را گرفته چیزی ضبط - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نکند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
مثالی از نمونه های نامطلوب فیلم برداری برای هوش مصنوعی گوگل کلیپس

برنامه نویسان نه تنها مثال‌های آشکار مناسب نبودن عکس‌ها را مدنظر قرارداده‌اند بلکه تلاش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرده‌اند شاخص‌های انتزاعی نظیر زمان ضبط تصاویر را نیز در نظر بگیرند.

هوش مصنوعی هیچ‌گاه نمی‌تواند ارزش لحظات را درک کند

گوگل در انتهای بلاگ خود اعتراف کرده که تمرین دادن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این چنینی نمی‌تواند روند بی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نقص و بدون اشتباهی باشد چرا که هوش مصنوعی توانایی تشخیص کامل تصاویر با ارزش را نخواهد داشت. شاید با بررسی محتوا - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و تمرین بتواند قاب صحیحی بسته، درست فوکوس گرفته و روشنایی عکس‌ها را تأمین کند اما مشخصاً قادر نیست اهمیت و ارزش اولین دوچرخه‌سواری فرزند شما را درک کرده و با فیلم‌برداری محتوایی هرچند تاریک و مبهم، خاطره‌ای مهمی برای شما به ارمغان بیاورد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

این کمپانی در‌این‌باره می‌گوید:

«در محبث پیاده‌ سازی زیبایی شناسی انسانی و شخصی، بی نقص بودن ممکن نیست و نمی‌توان آن را به عنوان هدف اصلی تعیین نمود. بر خلاف برنامه‌های سنتی، زبان برنامه نویسی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Meta Language (فوق زبان) نمی‌تواند بدون اشکال باشد چرا که پیش بینی، ذاتاً علم نامعلومی است.»

سازندگان این گجت با کمک عکاسان حرفه‌ای کوشیده‌اند توانایی انتخاب درست را به هوش مصنوعی داده و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رابط کاربری را تا حد ممکن منطقی طراحی کنند. البته هنوز این دوربین ۲۵۰ دلاری عرضه نشده و باید دید در رسیدن به هدف‌های جاه‌طلبانه‌ی ساکنین مونتین ویو چقدر مطلوب عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone