🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38887.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصویری از اجزای پشتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

دیروز رندر‌هایی از تلفن‌های هوشمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد که این گجت‌ها را در کنار یگدیگر به نمایش گذاشته بود. این تصاویر  توسط ایوان بلس منتشر شد که اخیراً رندر‌ها ...

دیروز رندر‌هایی از تلفن‌های هوشمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد که این گجت‌ها را در کنار یگدیگر به نمایش گذاشته بود. این تصاویر  توسط ایوان بلس منتشر شد که اخیراً رندر‌ها و عکس‌های زیادی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ به عموم ارائه داده است. حال او عکس‌های کوچک دیگری در توییتر با کاربران عموم جهان به اشتراک گذاشته که جزییات زیادی را در رابطه با اجزاء پشتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص می‌کند.تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

با بررسی عکس‌های یاد شده می توان متوجه شد که تلفن هوشمند گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه با دو سنسور دوازده مگاپیکسلی که به صورت عمومی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند بهره خواهد برد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اما مدل گلکسی اس 9 تنها یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

سال گذشته کاربران زیادی محل قرار‌گرفتن حسگر اثرانگشت روی موبایل‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را مطلوب ندانسته و به همین دلیل سامسونگ را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مورد انتقاد خود قرار دادند. کلید بایومتریک حسگر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اثر انگشت بسیار نزدیک به لنز دوربین اصلی قرار داشت و این مسئله موجب شده بود که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاربران بارها به اشتباه لنز دوربین را بجای این حسگر لمس کرده و آن‌ را لَک کنند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

ماه‌ها بعد شرکت کره‌ای برای رفع این مسئله و جلوگیری از کثیف شدن اتفاقی لنز‌های دوربین گجت هایش، در طراحی پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی نوت 8 به این مسئله توجه کرده و ماژول فلش را در میان حسگر اثر انگشت و دوربین قرار داد. این اتفاق رضایت کاربران را برانگیخت و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعداد لمس اتفاقی و لکه‌دار شدن دوربین پشتی در این محصول به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

حال کمپانی یاد شده به سراغ طراحی عمودی رفته و سنسور اثر انگشت را پایین دوربین‌های اصلی قرار داده است که می‌تواند احتمال لمس اشتباه کاربر را به حداقل برساند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

سامسونگ اعلام - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرده بود - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که پرچم‌داران بعدی‌اش را در نمایشگاه MWC امسال (که قرار است از ۷ الی ۱۰ اسفندماه برگزار گردد.) معرفی خواهد کرد. اخیرا کمپانی مذکور شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی امسال خود کرده؛ با ارسال دعوت نامه ها، تاریخ معرفی موبایل های جدید سامسونگ حالا به صورت رسمی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشخص شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و باید در روز ۶ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اسفندماه منتظر برگزاری این رویداد در ساعت ۶ عصر به وقت محلی یا ۲۰:۳۰ به وقت ایران باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone