🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38891.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فرصت‌سوزی با ترمزهای داخلی؛ چرا اسنپ و تپ‌سی خارج از ایران فعال نیستند؟

سال ۲۰۰۸ بود که «گَرت کمپ» و «تراویس کلانیک» در یک روز برفی برای گرفتن تاکسی در خیابان‌های پاریس به مشکل خوردند. ایده شکل‌گیری «اوبر» از همین‌جا آغاز شد. اوبر امروز در ۶۳۲ شهر جهان ...

سال ۲۰۰۸ بود که «گَرت کمپ» و «تراویس کلانیک» در یک روز برفی برای گرفتن تاکسی در خیابان‌های پاریس به مشکل خوردند. ایده شکل‌گیری «اوبر» از همین‌جا آغاز شد. اوبر امروز در ۶۳۲ شهر جهان فعالیت می‌کند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و دست‌کم یکی از سه استارتاپ‌ ارزش‌مند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جهان است. بزرگ‌ترین سامانه تاکسی اینترنتی دنیا در ایران فعالیتی ندارد اما در کشور ما دو استارتاپ به نام «اسنپ» - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و «تپ‌سی» (به همراه حدود ۲۰ شرکت مشابه دیگر) تلاش می‌کنند تا مدل بومی شده‌ آن را اجرا کنند. اسنپ و تپ‌سی اکنون به ترتیب در ۱۶ و ۱۰ شهر فعال هستند اما چرا این دو - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استارتاپ برای رشد بیشتر پای خود را بیرون از خاک ایران نمی‌گذارند؟ 

اوبر در جولای ۲۰۰۹ در سان‌فرانسیسکو کار خود را آغاز کرد. در دسامبر ۲۰۱۱ از مرز آمریکا خارج شد و به پاریس رسید. در سال ۲۰۱۲ - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به انگلیس رفت و ۲۰۱۳، یک سال انفجاری برای اوبر بود تا کشورهای مختلف آسیایی و آفریقایی را هدف قرار دهد. در واقع نقطه آغاز فعالیت اوبر در خارج از وطنش، دو سال - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پس از آغاز فعالیت این استارتاپ شروع شد؛ همان نقطه‌ای که امروز اسنپ و تپ‌سی در آن حضور دارند. این در حالیست که در منطقه خاورمیانه، چند استارتاپ با کارکرد مشابه در حال افزایش گستره فعالیت خود هستند.

سرویس تاکسی اینترنتی «کریم» (Careem) که در سال ۲۰۱۲ کار خود را در دبی آغاز کرده و یک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تجربه ناموفق در ایران هم داشته، امروز در خاورمیانه، آسیای جنوبی و آفریقای شمالی ۵۳ شهر را تحت پوشش خود قرار داده است و در سال ۲۰۱۷ توانست لقب «یونیکورن» یا استارتاپی با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارزش بیش از یک میلیارد دلار را به خود اختصاص دهد.

کریم در عراق، اسنپ و تپ‌سی در خم شهرهای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایران

کریم به تازگی کار خود را در عراق نیز آغاز کرده و همین مسئله، این پرسش را به میان‌ می‌آورد که چرا اسنپ و تپ‌سی فعالیت‌شان را در کشورهای همسایه آغاز نمی‌کنند؟ «راشا شیدماهر»، مدیر بازاریابی اسنپ در گفتگو با دیجیاتو و پاسخ به همین پرسش می‌گوید: «با وجود اینکه از مجموعه ما دعوت شده است تا در عراق و سوریه کار خود را آغاز کند، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اما در حال حاضر چند اولویت دیگر داریم. رسالت اصلی ما آغاز فعالیت در کل ایران است و پس از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن، تضمین کیفیت همین سرویس در داخل ایران. اولویت بعدی، اجرای طرح سفر اشتراکی (Ride Sharing) است که احتمالاً تا پایان سال اجرایی می‌شود.»

شیدماهر تحریم‌ها و مشکل تبادلات مالی را یکی از علت‌های اصلی عدم خروج اسنپ از خاک ایران - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌داند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و خبر می‌دهد که کار کردن با این روند، وقت و انرژی زیادی از اسنپ خواهد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گرفت، با این حال وی عنوان می‌کند که خروج از ایران، احتمالاً در سال آینده یکی از برنامه‌های اسنپ است.

اگرچه اسنپ اکنون در ۱۶ شهر فعالیت می‌کند اما مدیربازاریابی این شرکت اشاره دارد که هرچه شهرها کوچک‌تر می‌شوند، مقاومت کسب‌وکارهای سنتی با گسترش فعالیت اسنپ هم بیشتر می‌شود و این خود یکی از دلایل عقب ماندن سرویس‌‌های حمل‌ونقل هوشمند برای فعال شدن در کل کشور و سپس رفتن به سراغ سایر کشورهاست:

«تا سه ماه آینده تصمیم داریم ۴ شهر دیگر را به پوشش خود اضافه کنیم. اما هرچقدر به شهرهای کوچک نزدیک‌تر می‌شویم، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با کاربران سنتی‌تری مواجه می‌شویم و هم با کسب‌وکارهای سنتی که مقاومت بسیار بیشتری دارند. یک نهاد در بابل ابلاغیه‌ای را به تمام آژانس‌های تبلیغاتی ارائه داده است که بر اساس آن، حق فروش مدیا به اسنپ را ندارند. در برخی شهرهای کوچک بیلبوردهای ما را آتش می‌زنند و تبلیغاتی بر علیه ما می‌شود با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این مضمون که چنین - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شرکت‌هایی غیرقانونی هستند.»

«از اوبر و کریم چیزی کم نداریم؛ ترمز داریم»

شیدماهر می‌گوید که امروز توسط اسنپ به شکل روزانه در کشور حدود یک میلیون سفر انجام می‌شود و سیستم بار بسیار بالایی را تحمل می‌کند: «برای حضور در کشورهای دیگر نیاز داریم زیرساخت‌های بخش تکنولوژی را تقویت کنیم. امروز سیستم ما واقعا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لود بالایی را تحمل می‌کند و گسترش به کشورهای اطراف می‌تواند این فشار را چندین برابر کند. بدون فکر در مورد زیرساخت‌ها، انجام این‌کار نتایج منفی دربرخواهد داشت ولی افق اسنپ را به این شکل می‌بینم که به‌زودی وارد بازار منطقه‌ای خواهد شد. با این حال ترجیح ما شروع با یک کشور سطح بالاتر است. کشوری که در آن دغدغه آماده کردن کاربرها را نداشته باشیم چراکه از نظر فنی، چیزی از اوبر و کریم کمتر نداریم.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
راشا شیدماهر، مدیر بازاریابی اسنپ.

مدیر بازاریابی اسنپ همچنین خبر می‌دهد که در حال حاضر، اسنپ در حال انجام تغییراتی است و شعار خود را از تاکسی اینترنتی به «سامانه هوشمند حمل‌ونقل» تغییر داده است: «مشغول توسعه یک سیستم جامع اسنپ برای بهبود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زندگی دیجیتال مردم هستیم. نوعی از سیستم حمل‌ونقل وارد اسنپ خواهد شد که شاید هیچ‌وقت کسی فکرش را نمی‌کرد. تصمیم‌گیرنده‌های اسنپ بزرگ‌تر از گسترش شهر به‌ شهر یا کشور به کشور فکر می‌کنند و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این یک هدف آرمان‌گرایانه‌ برای ماست.» شیدماهر توضیح در مورد این سرویس‌ها را به آینده موکول می‌کند اما خبر می‌دهد که در سال ۹۷ باید انتظار تحول‌هایی را از این استارتاپ داشت.

از سوی دیگر «امیر پاشا»، مدیر بازاریابی تپ‌سی در گفتگو با دیجیاتو در خصوص چرایی عدم خروج از ایران، از عمر یک‌ونیم ساله تپ‌سی می‌گوید و خبر می‌دهد که از ابتدای سال ۹۶، این استارتاپ تلاش کرده تا در شهرهایی به جز تهران فعال شود و اینک در مجموع ۱۰ شهر را تحت پوشش خود قرار داده است: «تا کنون تمرکز ما بر گسترش جغرافیایی در داخل ایران بوده است چرا که پتانسیل زیادی در داخل کشور وجود دارد. زمانی که به کریم نگاه می‌کنید، می‌بینید که این شرکت چندین سال در این بازار فعالیت کرده است. زمانی که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در شهرهای بیشتر کار کنیم، تجربه اندوخته خوبی ایجاد می‌شود و با هزینه کم‌تر می‌توان وارد شهرها و کشورهای دیگر شد. ما حدود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک سال پس از اسنپ شروع به فعالیت کرده‌ایم و خط زمان ما برای یادگیری کمی کوتاه‌تر بوده است.»

جنس ترمز در هر شهر متفاوت است

مدیر بازاریابی تپ‌سی اما اشاره می‌کند که این شرکت در حال بررسی برای آغاز فعالیت در خارج از کشور است: «در حال مذاکره با کشورهای آسیای میانه هستیم چراکه درخواست‌هایی از سمت خود آنها آمده است و اولویت اول ما هستند. امیدواریم در سال ۹۷ بتوانیم این کار را انجام دهیم. کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان هم هستند که البته باید از نظر رقابت، موضوع را بیشتر بررسی کنیم. برای مثال در پاکستان هم اوبر فعال است و هم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کریم. این فرآیند آزمایش می‌خواهد و هر کشور پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. اما تلاش می‌کنیم در سال ۹۷ وارد یک کشور خارجی شویم که به احتمال زیاد از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشورهای آسیای میانه خواهد بود. اما ایده‌ای ندارم که رشد پس از آن با چه سرعتی خواهد بود.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
امیر پاشا، مدیر بازاریابی تپ‌سی.

پاشا هم از مشکلات ورود به کشورهای دیگر می‌گوید و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اشاره می‌کند که ممکن است خط زمان رسیدن به کشورهای دیگر طولانی شود و اساساً آغاز فعالیت در کشورهای دیگر، برای شرکت‌های ایرانی سخت است: «ما مانند کریم نمی‌توانیم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به راحتی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - وارد یک کشور دیگر شویم. ما هنوز در داخل خود کشور مشکل مجوز داریم. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از طرف دیگر ما خودمان در آینده نزدیک به پختگی لازم می‌رسیم تا بتوانیم فعالیت در کشورهای همسایه را پشتیبانی کنیم.»

مدیر بازاریابی تپ‌سی اشاره می‌کند که این شرکت می‌خواهد در سال ۹۷ تعداد ۲۰ الی ۲۵ شهر را - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تحت پوشش قرار دهد: «مشکل مجوز همیشه وجود دارد. از لحاظ قانون‌گذاری به شکل متمرکز عمل نمی‌شود. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مشکلاتی که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ما در مشهد و اصفهان داریم از یک جنس - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیستند. وارد هر شهر که می‌شویم با یک مشکل جدید رو به رو می‌شویم و همه این موارد فرآیند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توسعه را کند می‌کند.»

ترمزها را شل کن

شاید بتوان ۹۷ را سال خروج استارتاپ‌های ایرانی از ایران دانست. اسنپ و تپ‌سی امیدوارند که با شل شدن ترمزها در زمینه توسعه داخلی، بتوانند سال آینده در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بازارهای خارجی اولین گام‌های خود را بردارند و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به یونیکورن شدن نزدیک شوند. از سوی دیگر دیجی‌کالا نیز پیشتر خبر داده بود که می‌خواهد در سال آینده به سراغ بازار کشورهایی مانند عراق، افغانستان، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پاکستان و ارمنستان برود و کالای با کیفیت ایرانی را به فروش برساند.

خاورمیانه با تاخیر در حال گام برداشتن به سوی دیجیتالی‌تر شدن است و این فرصتی است که استارتاپ‌های ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و در این تحول دیجیتالی نقشی داشته باشند؛ فرصتی که اگر آن را از دست بدهیم، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - احتمالاً سیاست‌گذاران به بستن‌ درب‌های کشور روی برندهای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خارجی و یونیکورن پروری با استفاده از جمعیت ۸۰ میلیونی خود ایران روی خواهند آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید نمایندگی شما آیا طرفای شهید بهشتی عجب شیر اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone