🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38881.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بیست و یک دلیل برای برتری گلکسی نوت 8 نسبت به آیفون 10

گلکسی نوت 8 و آیفون 10 هر دو از بهترین تلفن های هوشمند بازار هستند و تقریباً هر چیزی که بخواهید را دارند، اما پرچمدار اندرویدی سامسونگ مزیت هایی دارد که در گران ترین موبایل ...

گلکسی نوت 8 و آیفون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 10 هر دو از بهترین تلفن های هوشمند بازار هستند و تقریباً هر چیزی که بخواهید را دارند، اما پرچمدار اندرویدی سامسونگ مزیت هایی دارد که در گران ترین موبایل اپل پیدا نمی شوند. برای آشنایی با مزیت های گلکسی نوت 8 نسبت به آیفون 10 در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آیفون ۱۰ و گلکسی نوت ۸ هردو از شارژ سریع پشتیبانی می کنند، اما اپل در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کمال تعجب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تصمیم گرفته کابل و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شارژر سریع را به شکل جداگانه با قیمت ۶۸ دلار بفروشد، در حالی که گلکسی نوت ۸ مثل هر پرچمدار اندرویدی دیگری این ویژگی را به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شکل پیش فرض و بدون نیاز به هزینه بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به لطف این قابلیت نیمی از ظرفیت باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نوت 8 در ۴۰ دقیقه شارژ می شود و شارژ کامل باتری هم به ۱۰۲ دقیقه نیاز دارد، در حالی که برای شارژ کامل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باتری آیفون 10 با شارژری که در بسته بندی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وجود دارد باید ۱۹۰ دقیقه منتظر بمانید.

۲. جک هدفون

اپل اواخر سال ۲۰۱۶ جک هدفون را از آیفون کنار گذاشت، کاربران و متخصصین امر اعتقاد داشتند برای حذف این درگاه زود است و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هنوز عمده ی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاربران هدفون های سیم دار را برای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گوش دادن به موسیقی ترجیح می دهند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

حالا بیشتر از یکسال از عرضه AirPod های اپل می گذرد اما هنوز هم هدفون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های بی سیم در بازار مرسوم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیستند. خوشبختانه کاربران سامسونگ هنوز این حق انتخاب را دارند که هدفون سیم دار را انتخاب کنند یا در صورت تمایل موسیقی را با یک هدفون بی سیم مثل گیر آیکون اکس (بررسی دیجیاتو) گوش دهند.

۳. «اج پنل» ها

لمس خمیدگی لبه نمایشگر موبایل های سامسونگ دلپذیر است و چه بهانه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ای برای این منظور بهتر از Edge Panel ها. با فعال کردن این قابلیت می توانید پنل هایی را به گوشه تصویر اضافه کنید و با سوایپ کردن از لبه ی سمت راست آنها را ظاهر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمایید. هرکدام از این پنل ها کارکرد مختص خود را دارند. روی یک پنل وضعیت آب و هوا را مشاهده می کنید، با سوایپ کردن به پنل بعدی میانبرهایی برای رفتن به بخش های مختلف تنظیمات با یک اشاره ظاهر می شود و پنل دیگری برای نمایش آخرین مسابقه تیم هایی که دنبال می کنید اختصاص دارد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اما بدون تردید کاربردی ترین پنل Apps - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Edge نام دارد که در بخش بعدی کاربرد آن را توضیح می دهیم.

۴. چند وظیفگی

یکی از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابلیت های جدید گلکسی نوت ۸ App Pair نام دارد. برای استفاده از این قابلیت به Apps Edge رفته و دو اپلیکیشن را به یکدیر جفت کنید. حالا آیکون این دو اپلیکیشن به گوشه صفحه الصاق می شود و هر موقع که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روی آن کلیک کنید، صفحه به سرعت به ۲ نیم تقسیم شده و هر نرم افزار در کنار یکدیگر اجرا می شوند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این روش استفاده از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابلیت چند وظیفگی را در تلفن هوشمند به سهولت فراهم آورده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و نهایت استفاده از صفحه نمایش گلکسی توا ۸ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را امکان پذیر کرده است. علاوه بر این می توانید با قابلیت Pin to top بخش کوچکی از یک اپلیکیشن که نیاز دارید را به گوشه تصویر الصاق کنید و به شکل قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون ها، زیر نظر داشته باشید.

۵. انتخاب هوشمند

یک گزینه جذاب دیگر که می توانید روی پنل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های گوشه صفحه داشته باشید Smart Select نام دارد. تصور کنید در حال مشاهده یک عکس، ویدیو یا متن هستید. با انتخاب گزینه Smart select و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشخص کردن کادر مورد نظر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود، دستگاه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن بخش را انتخاب می کند. حالا می توانید آن بخش از تصویر را به راحتی ذخیره یا اشتراک گذاری کنید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

حتی این امکان وجود دارد که با انتخاب گزینه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Extract text، متن موجود در عکس یا ویدیو را با یک اشاره به متن نوشتاری تبدیل کرده و اشتراک گذاری یا ذخیره نمایید.

۶. کارخانه ی گیف سازی

فایل های گیف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حسابی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در دنیای مجازی فراگیر شده و بین کاربران رد و بدل می شود. وقتی در حال مشاهده یک ویدیو هستید، از همان پنل Smart select گزینه Animation را انتخاب نمایید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

حالا کافی است کادر مورد نظر خود را روی صفحه انتخاب کنید تا دستگاه از هر بخش ویدیو که می خواهید، یک فایل گیف چند ثانیه ای قابل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای شما ایجاد کند. پیشنهاد ما این است که ویدیوهای ثبت شده در جمع های دوستانه را مرور کنید، حتماً بخش هایی پیدا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کنید که با تبدیل آنها به فایل گیف و ارسال برای دوستانتان حسابی بخندید.

۷. درگاه کارت حافظه

در آیفون ۱۰ ۲ حق انتخاب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارید، نسخه ۶۴ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گیگابایتی که ۵.۵ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی که با رقم سرسام آور ۶.۶ میلیون تومان به فروش می رسد، اما این تلفن هوشمند از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کارت حافظه پشتیبانی نمی کند. گلکسی نوت ۸ حافظه ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد که جایی بینابین قرار می گیرد و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - علاوه بر این درگاه کارت حافظه هم دارد تا کاربر از آزادی عمل هرچه بیشتر برخوردار باشد. در نتیجه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می توانید ارزان ترین نسخه این تلفن هوشمند را خریداری کنید و حافظه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داخلی آن را بسته به نیاز و سلیقه ی خود، با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دهید.

۸. دستیار دیجیتالی دوگانه

گلکسی نوت ۸ از دستیار دیجیتالی گوگل پشتیبانی می کند که به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خودی خود از سیری قدرتمندتر است و علاوه بر این به بیکسبی هم مجهز است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

دستیار دیجیتالی سامسونگ با گلکسی نوت ۸ هماهنگی عمیق تری دارد و می تواند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کارهای بیشتری از سیری یا دستیار گوگل انجام دهد، مثلا آخرین شماره ای که با شما تماس گرفته را به لیست سیاه اضافه کند یا یا همه ایمیل های موجود در اینباکس شما را از حالت «خوانده نشده» - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خارج نماید.

در حقیقت می توان گفت با انتخاب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این ۲ تلفن هوشمند ۲ دستیار دیجیتالی عالی را بسته به میل خود در خدمت دارید و می توانید هر کدام آنها را که ترجیح می دهید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با دستیار دیجیتالی سامسونگ توصیه می کنیم بررسی ویدیویی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت ۸ را هم تماشا کنید.

۹. نمایشگر بزرگتر، با تراکم بیشتر، بدون مزاحمت

اگر به دنبال کیفیت صفحه نمایش باشید، آیفون ۱۰ و نوت ۸ بهترین گزینه هایی هستند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که می توانید پیدا کنید. کیفیت رنگها و عمق رنگ مشکی در آیفون ۱۰ چشم را خیره می کند، اما شگفتی وقتی بیشتر می شود که بدانید پنل نمایشگر این محصول را هم سامسونگ ساخته است. شرکت کره ای سالها در تولید پنل های OLED تجربه دارد و سرآمد بازار محسوب می شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

سامسونگ به پشتوانه تجربه طولانی مدت خود، یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت و بزرگ ۶.۳ اینچی برای گلکسی نوت ۸ طراحی کرده که حاشیه فیزیکی ناچیزی هم دارد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این نمایشگر از نظر خصوصیاتی مثل کیفیت رنگ، کنتراست و روشنایی به راحتی نظر شما را تامین می کند و به دلیل رزولوشن بالاتر، از صفحه نمایش ۵.۸ اینچی آیفون متراکم تر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

صفحه نمایش آیفون ۱۰ هرچند کیفیت بسیار خوبی دارد، اما - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک زائده سیاه رنگ بالای صفحه طراحی شده که برای بسیاری از کاربران دوست داشتنی نیست و کیفیت بالای تصویر را زیر سایه خود قرار می دهد. نمایشگر نوت ۸ نه تنها بزرگتر و متراکم تر است، بلکه این زائده بی فایده را هم ندارد و به بهترین شکل تصویر را پیش چشم شما قرار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می دهد.

۱۰. نسبت تصویر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مناسب برای اپلیکیشن ها

هم اپل و هم سامسونگ نسبت تصویر نمایشگر پرچمدار جدید خود را تغییر داده اند تا صفحه نمایش درازتر شود، اما نکته اینجاست که بسیاری از اپلیکیشن های آیفون ۱۰ هنوز برای نسبت تصویر جدید بهینه نیستند و با یک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کادر سیاه در بالا و پایین تصویر نمایش داده می شوند، در نتیجه انگار نه انگار که تلفن هوشمند شما به صفحه نمایشی بدون حاشیه مجهز است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در گلکسی نوت ۸ بسیاری از اپلیکیشن ها به شکل تمام صفحه اجرا می شوند و اگر غیر از این باشد هم یک گزینه پایین تصویر نمایش داده می شود که با انتخاب آن می توانید به راحتی اپلیکیشن را برای نهایت استفاده از نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه سامسونگ، به شکل تمام صفحه در اختیار داشته باشید.

۱۱. کلیپ بورد

گلکسی نوت ۸ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به شکل پیشفرض یک کلیپ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بورد کاملاً پیشرفته دارد و می تواند تا ۲۰ قطعه عکس یا متن را در کلیپ بورد خود نگهداری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند، بر خلاف حالت عادی که حداکثر می توانید یک متن یا عکس را در حافظه کپی کنید.

۱۲. دسترسی فوری به دوربین

می گویند ارزش دقیقه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها را کسی درک می کند که از قطار یا اتوبوس خود جا مانده باشد. احتمالاً ارزش ثانیه ها را هم کسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درک می کند که یک سوژه عالی را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای عکاسی به دلیل سرعت عمل کند خود از دست داده باشد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اگر با گلکسی نوت ۸ در چنین شرایطی قرار گرفتید، کافی است ۲ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بار دکمه پاور را بزنید تا ۱ ثانیه بعد دوربین برای عکاسی آماده باشد، در حالی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که روشن کردن نمایشگر و سوایپ کردن روی آیکون دوربین در آیفون ۱۰ چند برابر بیشتر طول می کشد.

۱۳. دوربین بیرون نزده

گلکسی نوت ۸ و آیفون ۱۰ هردو به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز هستند، با این تفاوت که لنز دوربین آیفون ۱۰ به شکل قابل توجهی از بدنه بیرون زده اما سامسونگ به خوبی دوربین را داخل بدنه تعبیه کرده است تا پشت دستگاه کاملاً تخت باشد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این تفاوت ضمناً باعث - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می شود لنز دوربین پرچمدار اپل بیشتر از رقیب کره ای در معرض خش افتادن باشد، ضمن اینکه تلفن هوشمند به شکل کاملاً - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صاف روی میز قرار نمی گیرد و موقع لمس صفحه نمایش لق می زند.

۱۴. Secure Folder

اگر یک اپلیکیشن را در سکیور فولدر نصب کنید، تقریباً هیچ راهی برای دسترسی غیر مجاز به آن وجود ندارد. گلکسی نوت ۸ فایل ها، تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در این بخش حافظه را رمزگذاری می - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند و فقط امکان دسترسی به آنها با گذرواژه برای خود شما وجود خواهد داشت. به لطف این قابلیت ضمناً می توانید ۲ نسخه از اپلیکیشن های خود را در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اختیار داشته باشید، یکی به شکل رمزگذاری شده و محفوظ در سکیور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فولدر و دیگری با حساب کاربری و اطلاعات کاملاً جدا به شکل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عادی روی حافظه معمولی دستگاه.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

ناگفته نماند که علاوه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بر این به شکل عادی هم در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرچمداران سامسونگ می توانید با فعال کردن قابلیت Dual Messenger، از اپلیکیشن های پیام رسان مثل تلگرام یا واتسپ ۲ نسخه مجزا روی حافظه نصب کنید و با ۲ حساب کاربری مختلف مورد استفاده قرار دهید.

۱۵. اسکرین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شات ادامه دار

بسیاری اوقات موقع اسکرین شات گرفتن همه ی آن چیزی که نیاز دارید در یک کادر جا نمی شود. در این حالت روی گلکسی نوت ۸ می توانید پس از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ثبت اسکرین شات، با انتخاب گزینه Scroll Capture هرچقدر که می خواهید در تصویر پایین تر رفته و به راحتی بخش های بیشتری را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در اسکرین شات خود داشته باشید.

۱۶. تجهیزات جانبی جذاب

سامسونگ برای تکمیل لذت استفاده از گلکسی نوت ۸، لوازم جانبی جذابی هم برای آن طراحی کرده است. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت پرچمدار سامسونگ برای تجربه کردن دنیای واقعیت مجازی عالی است و هدست Gear VR سامسونگ این امکان را برای شما فراهم می کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

داک دکس استیشن هم موبایل شما را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل می کند. برای آشنایی با کارهایی که داک دکس انجام می دهد پیشنهاد می کنیم بررسی این محصول را مشاهده فرمایید.

۱۷. حالت ذخیره انرژی Ultra power saving mode

گاهی اوقات شارژر و پریز برق گیر نمی آید که نمی آید، خصوصاً اگر در مسافرت و خیابان باشید. در چنین شرایطی حالت Ultra power saving mode با حذف قابلیت های اضافی، امکانات اساسی دستگاه مثل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برقراری تماس، پیام رسانی و مرورگر اینترنت را در اختیار شما قرار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می دهد و عمر باتری کلگسی نوت ۸ را از چند ساعتی که باقی مانده، تا چند روز بیشتر می کند.

۱۸. قابلیت تغییر تم

اپل قابلیت شخصی سازی زیادی در اختیار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شما قرار نمی دهد، در حالی که اگر از ظاهر رابط کاربری گلکسی نوت ۸ خسته شدید می توانید با انتخاب از بین صدها theme روح تازه ای به جان دستگاه وارد کنید. به لطف این قابلیت کار کردن با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تلفن هوشمند شما به این زودی ها تازگی خود را از دست نمی دهد.

۱۹. شخصی سازی صدای خروجی

این تلفن هوشمند حتی در زمینه پخش صدا هم امکان شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد. مثلا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فرض کنید در جمع دوستان گلکسی نوت ۸ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را برای پخش موسیقی به اسپیکر بلوتوث متصل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده اید و همزمان می خواهید ویدیوهای دریافتی خود در تلگرام را هم مشاهده کنید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

کافی است با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مراجعه به تنظیمات دستگاه بگویید صدای اپلیکیشن موسیقی از اسپیکر بلوتوث پخش شود و بقیه صدا ها از اسپیکر موبایل. به همین سادگی.

۲۰. قیمت ارزان تر

گلکسی نوت ۸ علاوه بر همه ی این مزیت ها، در بازار کشورمان حداقل ۲ میلیون تومان از آیفون ۱۰ ارزان تر است، بدون اینکه از نظر کیفیت ساخت، کیفیت صفحه نمایش یا کیفیت عکس برداری نسبت به رقیب آمریکایی کمبودی داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اما مهم ترین مزیتی که گلکسی نوت ۸ با وجود قیمت بسیار مناسب تر خود نسبت به آیفون ۱۰ ارائه می کند هنوز باقی مانده است.

۲۰+۱. بهترین قلم استایلوس دنیای موبایل

قلم اس پن بهترین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قلم استایلوس در دنیای موبایل است و گلکسی نوت ۸ را از تمام تلفن های هوشمند دیگر متمایز می کند. سامسونگ سالها در ساخت و بهبود این قلم تجربه کسب کرده و حالا آن را بهترین تجربه کاربری ممکن در اختیار شما قرار می دهد. قلم نوت ۸ امکان نوشتن روی نمایشگر خاموش را فراهم می کند، می تواند پیام زنده ارسال کند، متن را ترجمه می کند و قابلیت های بیشتری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که وجود یک قلم در بدنه تلفن هوشمند شما می تواند امکان پذیر کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

برای آشنایی با تغییرات قلم گلکسی نوت ۸ در طول سالهای اخیر و برخی امکاناتی که برای شما فراهم می کند، توصیه می کنیم این مطلب را هم مطالعه فرمایید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone