🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38868.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار DressCode پس از 16 ماه هنوز فعال است

سال گذشته کمپانی امنیتی Check Point از کشف بدافزاری به نام DressCode خبر داد که از موبایل قربانی، یک بات نت ساخته و امکان کنترل آن را برای هکرها فراهم می کرد. این بدافزار خود را در ...

سال گذشته کمپانی امنیتی Check Point از کشف بدافزاری به نام DressCode خبر داد که از موبایل قربانی، یک بات نت ساخته و امکان کنترل آن را برای هکرها فراهم می کرد.

این بدافزار خود را در قالب اپلیکیشن های سالم و عمدتا کودکانه پنهان ساخته اما پس از نصب به سیستم عامل نفوذ کرده و از فعالیت های کاربر جاسوسی می کند. حتی در صورت نفوذ بیشتر بدافزار مذکور می تواند به شبکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های خصوصی کاربر نیز دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مهم را برای خود ارسال کند.

اکنون و پس از گذشت 16 ماه از شناسایی DressCode یک هکر ثابت کرده که این بدافزار کماکان به فعالیت خود ادامه داده و تاکنون حدود 4 میلیون دستگاه را آلوده ساخته است.

آلوده شدن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دستگاه های اندروید به این بدافزار بسیار خطرناک است چرا که با استفاده از پروتکل های SOCKS موبایل را مستقیما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به هکرها متصل می کند. مهاجمان در ادامه می توانند به شبکه های خانگی یا اداری متصل شده و به دیگر کامپیوترها و سیستم های متصل نفوذ کنند.

این هکر اعلام کرده است که مهاجمان از سیستم های آلوده برای اجرای تبلیغات کلیکی استفاده می کنند که سود سرشاری را نصیب آنها می کند.تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیدر حال حاضر لیست جدیدی از اپلیکیشن های آلوده به این بدافزار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در گوگل پلی منتشر نشده اما بسیاری از اپ های آلوده کماکان در مارکت های شخص ثالث از قبیل APKPure در دسترس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قرار دارند.

سال گذشته تیم امنیت سایبری TrendLabs اعلام کرد که DressCode در بیش از 3 هزار اپلیکیشن تعبیه شده که حداقل 400 مورد از آنها در گوگل پلی منتشر شده اند. برای مثال می توان به GTA V برای بازی Minecraft: Pocket - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Edition اشاره کرد که در همان زمان بیش از پانصد هزار بار در گوگل پلی استور دانلود شده بود.

چند ماه قبل نیز کمپانی سیمنتک اعلام کرد که بدافزار Sockbot در قالب اپلیکیشن هایی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که اسکین های مختلف را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای کارکترهای بازی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماینکرفت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ارائه می دهند روی دستگاه قربانی نصب شده و آن را به بات تبدیل می سازد.

یکی از راه های معمول مقابله با این بدافزارها تحت کنترل درآوردن سرورهای اجرا کننده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنها است که Sinkholing نام دارد، با این حال مشخص نیست گوگل در این زمینه چه گام هایی را برداشته است، با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این حال ارائه این شواهد از فعالیت DressCode کارایی راهکاری گوگل برای مقابله با بدافزارهایی از این دست را زیر سوال می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone