🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38864.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قربانیان سرقت از موسسه تبادل پول دیجیتال Coincheck خسارت 425 میلیون دلاری دریافت می کنند

دیروز خبر بزرگترین سرقت تاریخ فناوری را خواندید. طی این اتفاق یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارزهای مجازی در ژاپن به نام Coincheck خبر از به سرقت رفتن 534 میلیون دلار پول مجازی از این موسسه ...

دیروز خبر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بزرگترین سرقت تاریخ فناوری را خواندید. طی این اتفاق یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارزهای مجازی در ژاپن به نام Coincheck خبر از به سرقت رفتن 534 میلیون دلار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - پول مجازی از این موسسه داده بود. حالا بر اساس اعلام رویترز موسسه مذکور قصد دارد بخش اعظمی از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - این مبلغ را به افرادی که متضرر شده اند باز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرداند.

در سرقت یاد شده، «واکاتا کویچی یوشیهیرو»، رییس بخش تبادلات و «یوسوکه اوتسوکا»، مدیر ارشد عملیات، میزان خسارت وارده را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - حدود 534 میلیون دلار براورد کرده بودند که از این میزان 500 میلیون دلار به ارز مجازی NEM مرتبط بود.

بازپرداخت زیان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - حدود 90 درصد از کل ارزش ارز دیجیتالی NEM به سرقت رفته را شامل می شود

این موسسه اعلام کرده که معادل 425 میلیون دلار از این مبلغ را به افرادی که متضرر شده اند باز می گرداند. این مبلغ نزدیک به 90 درصد از کل ارزش ارز مجازی NEM است که به سرقت رفته. مسئولین Coincheck در بیانیه ای اعلام کرده اند به 260 هزار نفر از مالکین این پول مجازی خسارت می دهند. قرار است این خسارت توسط یِن ژاپن پرداخت شود. البته هنوز تصمیم گیری برای زمان پرداخت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - و نحوه آن ادامه دارد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران
مسئولان Coincheck از کاربران عذرخواهی کردند.

همچنین دو منبعی که اطلاعات دقیقی از این اتفاق داشته اند، اعلام نموده اند آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) اخطاریه هایی را به حدود 30 شرکت که در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - زمینه تبادل ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند ارسال کرده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - و به آنها در مورد حملات سایبری در آینده هشدار داده. این آژانس همچنین از کمپانی ها خواسته که قابلیت های امنیتی خود را بهبود دهند.

قرار است مجازات هایی برای Coincheck در نظر گرفته شود

در عین حال یکی از منابع اعلام کرده که این آژانس نظارتی مالی قصد دارد مجازات هایی تحت قوانین مالی را برای کمپانی Coincheck در نظر بگیرد. اشاره می کنیم که از آوریل سال 2017 (فروردین تا اردیبهشت سال 96) شرکت های خدمات دهنده در زمینه مبادلات ارزهای مجازی در ژاپن از طرف دولت این کشور موظف به ثبت اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود شدند.

در این بین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برخی از شرکت ها از جمله Coincheck که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - از قبل در این کشور خدمات ارائه می دادند، اجازه یافتند تا زمان تأیید شدن جوازهایشان همچنان به فعالیت ادامه دهند. این کمپانی در ماه سپتامبر سال 2017 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - (شهریور تا مهر سال 96) درخواست ثبت خود را ارائه داده بود و همچنان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - در انتظار دریافت تأییدیه های لازم از سوی دولت است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

Coincheck از کیف پول الکترونیکی با امنیت ضعیف تر استفاده می کرده

مسئولین Coincheck همچنین در نشست خبری اعلام کرده اند که از برای نگهداری از ارزهای دیجیتال NEM در فضایی بدون دسترسی به اینترنت از کیف پول الکترونیکی «hot wallet» به جای نمونه ایمن تر «cold wallet» استفاده می کردند. مدیر این شرکت دلیل این مسئله را مشکلات فنی و نیز کمبود نیروی کار متخصص در این زمینه اعلام کرده است.

پیش از این در سال 2014 نیز هکرها به موسسه Mt. Gox که زمانی 80 درصد از مبادلات بیت کوین را بر عهده داشت حمله کرده و 850 هزار بیت کوین و 28 میلیون دلار پول نقد را به سرقت بردند که در نهایت به ورشکستگی این موسسه منجر شد. همچنین اخیراً - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - موسسه تبادلات بیت کوین Youbit به علت دو بار هک شدن در سال 2017 اعلام ورشکستگی کرده بود.

در حال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - حاضر مشخص نیست که چه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - آینده ای در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - انتظار سایر شرکت های فعال در زمینه تبادل بیت کوین است، خصوصاً اینکه رهبران جهان که اخیراً در اجلاس سران داووس گرد هم آمدند در زمینه خطرات ارزهای دیجیتالی با یکدیگر به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بحث نشستند و حتی برخی هشدارها در مورد استفاده این ارزها در فعالیت های مرتبط با قاچاق مطرح شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone