🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38878.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قیمت مدل پایه شیائومی Mi 7 لو رفت

هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی قصد معرفی پرچمدار جدید خود و اولین موبایل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 را دارد اما قیمت مدل پایه این دستگاه زودتر از رونمایی لو رفت. بنا به ...

هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی قصد معرفی پرچمدار جدید خود و اولین موبایل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 را دارد اما قیمت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدل پایه این دستگاه زودتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از رونمایی لو رفت.

بنا به گفته یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - منبع آگاه، Mi 7 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قرار است گران ترین پرچمدار سری Mi باشد که شیائومی تاکنون عرضه کرده. این منبع می گوید مدل پایه دستگاه در چین 3000 یوآن برابر با 475 دلار قیمت دارد در حالی که Mi 6 با قیمت 2499 یوآن (395 دلار) و Mi 5 با بهای 1999 یوآن (316 دلار) به بازار جهانی عرضه شدند.

اگر این خبر صحت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داشته باشد، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Mi - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 7 تقریبا هم قیمت با وان پلاس 5T خواهد بود. با توجه به ویژگی های برجسته Mi - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 7 به عنوان یک پرچمدار، این قیمت گذاری چندان هم عجیب نیست و احتمالا تا کمتر از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک ماه دیگر و در کنگره جهانی موبایل بارسلونا شاهد رونمایی از آن باشیم.

گویا شیائومی قصد دارد Mi 7 پلاس را نیز در کنار مدل عادی عرضه کند که تفاوت این دو مدل در ابعاد نمایشگر خواهد بود. Mi 7 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مجهز به اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 845 است و نمایشگر 5.65 اینچی آن دارای نسبت تصویر 18:9 خواهد بود. دوربین دو گانه و نمایشگر OLED تقریبا بدون حاشیه نیز این دستگاه را بسیار برجسته جلوه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone