🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40338.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شکایت اپل از کوالکام به خاطر نقض حقوق حداقل هشت پتنت

به نظر می رسد که آتش نبرد قضایی اپل و کوالکام قرار نیست به این زودی ها فروکش کند. اپل اخیراً در اقدامی متقابل، علیه کوالکام پرونده تشکیل داده و این کمپانی را به نقض ...

به نظر می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - رسد که آتش نبرد قضایی اپل و کوالکام قرار نیست به این زودی ها فروکش کند. اپل اخیراً در اقدامی متقابل، علیه کوالکام پرونده تشکیل داده و این کمپانی را به نقض - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - حقوق حداقل هشت پتنت در زمینه مدیریت انرژی در پردازنده های اسنپدراگون 800 و 820 متهم کرده است. باید اشاره کرد که این پرونده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - تازه، با پرونده مشابه دیگری که مدعی می شد «سال ها» پیش از کوالکام به دنبال چنین پتنت هایی بوده تفاوت دارد؛ اپل به دنبال دریافت خسارت است.

بر هیچکس پوشیده نیست که این پرونده تازه قرار است صرفاً برای کوالکام چالش آفرینی کند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در حالی که این چیپست ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیگر مثل سال ها پیش در حجم بالا تولید نمی شوند، در صورت موفقیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - زودهنگام اپل تا زمانی که این مدل های اسنپدراگون هنوز در حال تولید و فروش هستند می توانند به درآمد کوالکام لطمه بزنند. البته چنین پرونده هایی معمولاً چندین سال طول می کشند و آن موقع، پیروزی اپل بیشتر جنبه نمادین دارد تا کاربردی.

اپل مشاجره پتنت را در طی ماه های آغازین 2017 به راه انداخت و از کوالکام به خاطر دریافت حق امتیاز غیرمنصفانه برای تکنولوژی دیگری که «ارتباطی به پتنت ندارد» شکایت کرد. کوالکام سپس آیپد و آیفون را هدف حمله قضایی خود قرار داد.

در حال حاضر هنوز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مشخص نیست که چه کسی پیروز میدان خواهد بود، اما اپل ممکن است اندکی برتری داشته باشد؛ زیرا کوالکام با چندین شکایت به خاطر رفتار غیر رقابتی و دریافت حق امتیاز غیرمنصفانه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - روبرو شده است. اگر دادگاه تشخیص دهد که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - چنین رفتاری واقعاً انجام می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شود، نتیجه نهایی قطعاً به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نفع کوالکام نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامروا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم فرهنگ سرا زرین شهر جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در فرهنگ سرا شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone