🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40332.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: مقایسه سونی Xperia XA1 Plus با XA1 Ultra

اواخر سال ۲۰۱۴ مدیر عامل واحد تولید موبایل سونی برکنار شد و هیروکی توتوکی جای وی را گرفت، تغییری که با توجه به ضرر های پیاپی و عملکرد ناموفق این واحد، چندان هم دور از ...

اواخر سال ۲۰۱۴ مدیر عامل واحد تولید موبایل سونی برکنار شد و هیروکی توتوکی جای وی را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - گرفت، تغییری که با توجه به ضرر های پیاپی و عملکرد ناموفق این واحد، چندان هم دور از ذهن نبود. دقیقاً یکسال بعد، آخرین موبایل از خانواده Xperia Z متولد شد و پس از آن، شاهد تغییر و تحول زیادی در بخش موبایل سازی سونی بودیم. شرکت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - ژاپنی توسعه موبایل های سری M، C و Z را کنار گذاشت تا این بار، تمام موبایل های خود را تحت عنوان سری جدید X به بازار عرصه کند.Xperia - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - XZ1 (بررسی دیجیاتو) آخرین پرچمدار این خانواده محسوب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - می شود و برای کاربران علاقه مند به رده اقتصادی هم، دو - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - میان رده با نام های Xperia XA1 Ultra و XA1 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - Plus در نظر گرفته شده اند.

دو میان رده ی جدید از نظر سخت افزاری شباهت های بسیاری دارند و کمابیش در یک سطح قیمت قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - می گیرند، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اما چند تفاوت مهم وجود دارد که به کلیd آنها را از یکدیگر متفاوت می کند. در این مطلب می خواهیم دو میان رده جدید سونی را با یکدیگر مقایسه کنیم و ببینم هر یک از آنها برای چه کاربرانی مناسب هستند. با دیجیاتو همراه باشید.

طراحی

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

این بخش عمده ترین نقطه تمایز بین در محصول به حساب می آید، اما می خواهیم از شباهت های موجود آغاز کنیم. هر دو میان رده جدید مثل پرچمداران اخیر سونی بر اساس زبان طراحی Loop surface ساخته شده اند. در چپ و راست نمایشگر تقریباً هیچ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - حاشیه ای به چشم نمی خورد و این موضوع، در حاشیه بالا و پایین صفحه نمایش جبران شده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در هر دو موبایل حاشیه پایین نمایشگر کاربرد خاصی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - ندارد و فقط یک اسپیکر دکوری در آن تعبیه شده که صدایی پخش نمی کند. اسپیکر واقعی هر دو موبایل در نمای پایین بدنه کنار درگاه USB-C تعبیه شده است. در حاشیه بالای صفحه نمایش لوگوی سازنده، دوربین جلو و اسپیکر مکالمه را داریم. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اولین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - نقطه تمایز اینکه مدل اولترا (محصول طلایی رنگ) علاوه بر اینها فلش دوربین جلو هم دارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

یک تمایز دیگر اینکه در سمت راست بدنه مدل پلاس (محصول صورتی) حسگر اثر انگشت را داریم، اما در مدل اولترا یک دکمه عادی تعبیه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - شده که محصولات سری Z را یادآوری می کند. پشت بدنه هر دو محصول کاملاً ساده طراحی شده و خوشبختانه لنز دوربین بیرون زدگی ندارد. کنار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - بدنه هر دو محصول هم شاتر فیزیکی برای دوربین در نظر گرفته شده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

و اما تفاوت اندازه، که عمده ترین نقطه تمایز دو محصول به حساب می آید. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - مدل پلاس با اندازه ۵.۵ اینچی یک تلفن هوشمند نسبتاً بزرگ به حساب می آید. خصوصاً با توجه به حاشیه بالا و پایین نمایشگر که باعث شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دستگاه ۸ میلی متر از رقیبی مثل آنر ۹ کشیده تر باشد. در طرف دیگر اما مدل اولترا با ابعاد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - ۶ اینچ واقعاً غول پیکر است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

مدل پلاس ۸.۷ میلی متر ضخامت دارد و ۰.۶ دهم میلی متر ضخیم تر از اولترا به حساب می آید، اما با این وجود به دلیل اندازه ی کوچکتر، ارگونومی به مراتب بهتری دارد. اینجا اولین نقطه ای است که مشخص می کند کدام محصول برای شما مناسب تر به حساب می آید. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - باید تصمیم بگیرید صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می دهید، یا می خواهید تلفن هوشمند شما هنگام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - راحت تر در دست جای گیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

اما هر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - کدام از دو محصول را که انتخاب می کنید اطمینان داشته باشید کیفیت ساخت بالایی دارد و شما را از این نظر راضی می کند. خوشبختانه بدنه هر دو محصول از آلومینیوم ساخته شده و استحکام مناسبی دارد. در جلوی بدنه هم گوریلا گلس ۴ وظیفه محافظت از صفحه نمایشگر را بر عهده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دارد.

نمایشگر

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در هر دو محصول صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن Full HD استفاده شده است، اما یک تفاوت قابل توجه وجود دارد. اندازه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - کوچکتر مدل پلاس باعث شده هر اینچ از صفحه نمایش این محصول ۴۰۱ پیکسل داشته باشد، در حالی که این رقم برای مدل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اولترا ۳۶۷ پیکسل است. رقیبی مثل آنر ۹ روی هر اینچ از صفحه نمایش خود ۴۲۸ پیکسل دارد و مدل پلاس تا حدی زیادی می تواند با آن رقابت کند، اما اگر صفحه نمایش بزرگتر را می خواهید لازم است بدانید کمتر بودن تراکم پیکسل های صفحه نمایش مدل اولترا تا حدی به چشم می آید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

پویایی رنگ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - ها در پنل LCD خصوصاً در یک موبایل میان رده هرگز به خوبی صفحه نمایش AMOLED - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - رقیبی مثل گلکسی A5 2017 نخواهد بود و دو میان رده جدید سونی هم از این قاعده مستثنی نیستند. حتی آنر ۹ هم به لطف پنل LTPS IPS رنگ های پویا تری دارد، اما اکسپریا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - XA1 پلاس و اولترا هم قادر هستند از این نظر نمره قبولی را در دنیای میان رده ها دریافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - کنند. روشنایی صفحه نمایش هر دو محصول ضمناً‌ برای استفاده زیر نور مستقیم خورشید کفایت می کند، اما خصوصاً در مدل اولترا که حداکثر روشنایی آن از مدل پلاس بالاتر است. ناگفته نماند که ۷۱ درصد از نمای روبروی مدل پلاس به صفحه نمایش اختصاص دارد، اما این رقم در مدل اولترا به ۷۶ درصد می رسد و برادر بزرگتر از این نظر برتری دارد.

سخت افزار

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

هر دو موبایل جدید سونی هم، مثل دیگر میان رده های XA1 به چیست Helio P20 مدیاتک مجهز هستند. در این چیپست ۱۶ نانومتری ۴ هسته ۲.۳ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی داریم، اما همه ی آنها از نوع Cortex A53 هستند. بر همین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اساس هر دو میان رده جدید با کسب امتیاز ۶۰ هزار در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - بنچمارک آنتوتو کمی پایین تر از نوا ۲ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - پلاس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هوآوی (بررسی دیجیاتو) قرار می گیرند، محصولی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - که آن هم چیپستی با ۸ هسته A53 در خود دارد. اما آنر ۹ در همین سطح قیمت علاوه بر ۴ هسته A53 به ۴ هسته A73 مجهز شده است، در نتیجه با امتیاز ۱۴۶ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هزار به شکل قابل توجهی بالاتر از رقبای ژاپنی خود قرار می گیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

هر دو میان رده جدید سونی به لطف ۴ گیگابایت حافظه رم رابط کاربری و اپلیکیشن های همزمان را به شکل روان اجرا می کنند. هر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دو میان رده جدید ضمناً به چیپ گرافیکی Mali-T880MP2 مجهز هستند. این چیپ قبلا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - عملکرد مناسب خود روی Xperia XA1 (بررسی دیجیاتو) نشان داده است، اما باید توجه داشت که صفحه نمایش آن محصول 720p بود و روی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - میان رده های جدید با رزولوشن Full HD مواجه هستیم و این موضوع خود را در بنچمارک ها هم نشان می دهد. تست Basemark ES 3.1 صرف نظر از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - رزولوشن نمایشگر توانایی دستگاه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - را در رندر کردن با رزولوشن Full HD بررسی می کند و نشان می دهد هر سه محصول XA1، مدل پلاس و مدل اولترا از نظر توان پردازش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - گرافیکی از رقبای هم قیمت خود مثل مثل Galaxy A5 2017 و A7 2017 (بررسی دیجیاتو) پایین تر هستند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

اکسپریا XA1 پلاس در یک مدل ۳۲ گیگابایتی ساخته شده و مدل اولترا در ۲ نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، اما هر دو محصول از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می کنند. هر دو محصول ضمناً علاوه بر کارت حافظه، از ۲ سیم کارت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هم پشتیبانی می کنند. این مزیت قابل توجهی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - به حساب می آید و در محصولات دیگر عموماً باید بین سیم کارت دوم و کارت حافظه یکی را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - انتخاب کنید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

دو میان رده جدید به باتری هایی با ظرفیت ۲۷۰۰ و ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت مجهز هستند، اما بر خلاف تصور شما - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - باتری بزرگتر برای مدل پلاس در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - شده است. اگر فکر می کنید ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت برای فبلت غول پیکر اکسپریا XA1 اولترا کافی به نظر نمی رسد، جالب است بدانید این محصول به لطف توان پردازش پایین تری که دارد، از رقبایی مثل آنر ۹، آیفون SE و پرچمداران سال گذشته مثل LG G5 (بررسی دیجیاتو) یا HTC 10 (بررسی دیجیاتو) بالاتر قرار می گیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در این لیست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - گلکسی A5 و A7 مدل 2017 با وجود قیمت برابر یا مناسب تر، از نظر عمر باتری نسبت به مدل اولترا عملکرد مناسب تری دارند، اما در مدل پلاس عمر باتری به راحتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - تا ۱۳ ساعت می رسد، محصولی که با صرف نظر کردن از Redmi Note 4 می توان گفت در سطح خود یکی از بالاترین ظرفیت های باتری را دارد. البته عملکرد عالی باتری در مدل پلاس نباید باعث شود مدل اولترا را فراموش کنیم و این محصول هم در این بخش به راحتی نمره قبولی را دریافت می کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

همانطور که در بخش طراحی گفتیم اسپیکر پایین نمایشگر هر دو میان رده دکوری است و اسپیکر بالایی هم هنگام مکالمه کاربرد دارد. تنها اسپیکر دستگاه پایین بدنه کنار درگاه USB قرار گرفته است. در هر دو محصول این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اسپیکر خصوصاً در مدل پلاس صدای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - بسیار بلندی دارد، اما از نظر کیفیت جایی بالاتر از سطح میان رده ها قرار نمی گیرد. طبعاً نباید دنبال بیس قدرتمند باشید و در مدل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اولترا هنگام بلند کردن صدا، کمی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هم دیستورشن به گوش می رسد.

دوربین

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در دوربین های دو میان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - رده جدید سونی شاهد همان ترکیبی هستیم که پیش از این در پرچمداران سری Z5 استفاده شده بود، حسگر IMX300 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - در کنار لنز ۲۴ میلی متری عریض با ضریب اف ۲.۰ و قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی. این حسگر ۲۳ مگاپیکسلی است اما بسته به اینکه با کدام نسبت تصویر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - عکاسی کنید بخش های مختلفی از حسگر مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه روی نسبت ۴ به ۳ عکس هایی ۲۲.۸ مگاپیکسل و با نسبت ۱۶ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - به ۹ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - عکس هایی ۲۰.۱ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت.

هر دو میان رده جدید با توجه به سخت افزار دوربین در سطح پرچمداران سالیان قبل، قادر هستند در نور روز عکس هایی با جزئیات زیاد و رنگ های چشم نواز ثبت کنند، اما عدم وجود قابلیت هایی مثل فوکوس خودکار لیزری و سنسور RGBC-IR در کنار توان پردازش پایینتر، تاثیراتی در کیفیت عکس ها در پی داشته است. برای مثال گاهی اوقات در بخش هایی که رنگ یکنواخت دارد، مثل آسمان یکدست، نویز به چشم می خورد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

هر دو میان رده در نور شب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هم انتظار را در این سطح قیمت برطرف می کنند. عمده ترین مشکل به توان پردازش دستگاه مربوط می شود که عملکرد ثبت عکس و پردازش آن را کند کرده است، در نتیجه وقتی نور محیط بسیار کم باشد امکان دارد با کوچکترین لرزش وقتی دستگاه مشغول پردازش روی عکس است، با نتیجه تار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - مواجه شوید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

این مشکل البته به راحتی با روشن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - کردن فلش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دستگاه برطرف می شود. فلش دوربین هر دو میان رده جدید سونی از قدرت کافی برای روشن کردن محیط برخوردار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هستند و عکس ها را کاملاً طبیعی ثبت می کنند، با وجود اینکه از نوع تکی در نظر گرفته شده و دوگانه نیست.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

به دوربین جلو که می رسیم، سومین تفاوت اساسی بین دو میان رده جدید نمایان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - می شود. اکسپریا XA1 پلاس در جلوی بدنه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - حسگر ۱/۴ اینچی، لنز عریض ۲۳ میلی متری و ضریب اف ۲.۰ دارد. در مدل اولترا هم لنز ۲۳ میلی متری و ضریب اف ۲.۰ وجود دارد، اما این بار با یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در اندازه ۱/۲.۳ اینچی مواجه هستیم.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

دوربین جلوی مدل اولترا لرزشگر اپتیکال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دارد و دوربین جلوی مدل پلاس فوکوس خودکار، اما جالب اینکه گاهی اوقات هر دو محصول سلفی هایی نسبتاً تار ثبت می کنند. هر دو میان رده در این بخش از نظر کنتراست و پویایی رنگ های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - سلفی ها نمره قبولی را دریافت می کنند و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - طبعاً‌ جزئیات عکس های مدل اولترا به دلیل رزولوشن بالاتر، بیشتر است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

از رزولوشن بالاتر هم که بگذریم، فلش دوربین جلوی مدل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اولترا قابلیتی است که این تلفن هوشمند را به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - یک گزینه عالی برای علاقه مندان سلفی بدل کرده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در تصویر بالا نمونه سلفی ثبت شده با فلش دوربین جلوی XA1 اولترا را با سلفی مدل پلاس که در همین شرایط ثبت شده اما فلش ندارد مقایسه کنید.

هر دو میان رده جدید سونی ضمناً قادر هستند ویدیوهای Full HD را با نرخ ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت کنند.

در پایان از شما دعوت می کنیم گالری نمونه عکس های ثبت شده با دوربین موبایل های جدید را مشاهده کنید.

نمونه عکس های XA1 Plus

نمونه عکس های XA1 Ultra

جمع بندی

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

سونی کماکان پوسته ی آشنای موبایل های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - خود را بروزرسانی می کند و سخت افزار جدیدی داخل آن قرار می دهد. اگر زبان طراحی سونی برای شما چشم نواز است، میان رده های جدید را هم دوست خواهید داشت، اما هر یک از این دو محصول برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - کاربر متفاوتی ساخته شده است. اکسپریا XA1 پلاس از نظر اندازه ابعاد معمول را دارد، با یک دوربین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - خوب و باتری عالی. این تلفن هوشمند همانطور که از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - موبایل های سال ۲۰۱۷ انتظار می رود حسگر اثر انگشت هم دارد، بر خلاف برادر بزرگتر که در کمال تعجب فاقد چنین قابلیتی است. توان پردازش دستگاه هم جایی در سطح میان رده های معمول بازار قرار می گیرد. در طرف دیگر اکسپریا XA1 اولترا را داریم که برای کاربران علاقه مند به صفحه نمایش بزرگ ساخته شده است. این غول ۶ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اینچی از نظر توان پردازش با برادر کوچکتر خود یکسان است، اما - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - دوربین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - جلوی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فلش آن را برای کاربران علاقه مند به سلفی جذاب تر می کند.

هر دو میان رده جدید سونی از کیفیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - ساخت مناسبی برخوردار هستند و در رده زیر ۱.۵ میلیون تومان حرف هایی برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - گفتن خواهند داشت. شرکت ژاپنی برای موفقیت در این سطح از بازار رقبای قدرتمندی را در مقابل خود دارد. از یک سو آنر ۹ از سرزمین چین که دوربین دوگانه دارد و قوی ترین میان رده حال حاضر بازار به حساب می آید. در سوی دیگر موبایل های A5 و A7 مدل ۲۰۱۷ (بررسی دیجیاتو) که به صفحه نمایش Super AMOLED مجهز هستند و در مقابل آب مقاوم ساخته شده اند. انتخاب با شماست.

ویژگی های مشترک

  • چیپست ۸ هسته ای Helio P20 مدیاتک
  • چیپ گرافیکی Mali-T880MP2
  • ۴ گیگابایت حافظه رم
  • رزولوشن نمایشگر Full HD
  • به شکل همزمان پشتیبانی از ۲ سیم کارت و یک کارت حافظه تا (۲۵۶ گیگابایت)
  • دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسل
  • اندروید ۷.۰ نوقا

تفاوت های مدل اولترا

  • ابعاد ۶ اینچی
  • نمایشگر بزرگ
  • دارای فلش دوربین جلو
  • عدم وجود حسگر اثر انگشت
  • قابل انتخاب در ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • عمر باتری مناسب با ظرفیت ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل دارای فلش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - و لرزشگیر اپتیکال

تفاوت های مدل پلاس

  • ابعاد ۵.۵ اینچی
  • ارگونومی بهتر
  • عدم وجود فلش دوربین جلو
  • دارای حسگر اثر انگشت
  • دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • عمر باتری عالی با ظرفیت ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین جلو ۸ مگاپیکسل با فوکوس خودکار بدون فلش
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone