🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28670.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

با این دیسک روی آب حرکت کنید [تماشا کنید]

کمپانی ژاپنی «یانمار» که بیشتر به خاطر موتورهای دیزلی و ابزار آلات کشاورزی روباتیک اش شناخته می شود اقدام به ساخت یک وسیله حمل و نقل آبی شخصی به نام ویبو (Wheeebo) برای حرکت روی ...

کمپانی ژاپنی «یانمار» که بیشتر به خاطر موتورهای دیزلی و ابزار آلات کشاورزی روباتیک اش شناخته می شود اقدام به ساخت یک وسیله حمل و نقل آبی شخصی به نام ویبو (Wheeebo) برای حرکت روی آب کرده است.

ویبو بیشتر شبیه یک دیسک ضخیم شناور است که کاربر روی آن می ایستد. اگرچه این وسیله قرار است سال آینده عرضه شود، هنوز برایش قیمتی در نظر گرفته نشده است.

ویبو قرار است تا سال 2020 به صورت عمومی عرضه شود

برای حرکت روی آب با این وسیله تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - کاری که لازم است ایستادن روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - آن و مایل شدن به سمتی است که می خواهید به طرفش حرکت کنید. دستگاه با استفاده از سنسورهایی که در آن تعبیه شده این حرکات را تشخیص می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - دهد و با استفاده از موتورهای الکتریکی به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - جهت حرکت می کند. شرکت یانمار گفته برای حرکت روی آب زیر دیسک پره هایی تعبیه کرده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - مشخص نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - این موتور خودش می چرخد یا ساز و کار دیگری مسئول حرکت در جهات مختلف است.

کنترل سرعت نیز توسط ریموت کنترل بی سیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - انجام میشود و دو حالت بیشتر ندارد. حداکثر سرعت حرکت روی آب این وسیله هم از راه رفتن عادی روی زمین یا 5.6 کیلومتر بر ساعت تجاوز نمی کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - قدرت لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان - توسط باتری های نیکل هیدروژن تامین می شود که به گفته سازنده این نوع باتری ها با اینکه در مقایسه با باتری های لیتیوم یون قدرت کمتری تولید می کنند؛ عمر طولانی تری دارند. ویبو با یک بار شارژ کامل 60 دقیقه قابل استفاده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آبیک استان زنجان
استفاده های مختلف از ویبو

گفتنی است تنها در آب های آرام می توان از آن استفاده کرد اما محدودیتی برای حرکت در آب های شیرین یا شور وجود ندارد. ویبو بسته به وزن و نوع استفاده ی مصرف کننده در دو اندازه با قطر 140 و 150 سانتی متری قابل سفارش خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone