🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39935.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موسس پروژه Google Brain می خواهد هوش مصنوعی را به کارخانه ها بیاورد

اندرو ان جی، یکی از هم-موسسین برخی از برجسته ترین پروژه های هوش مصنوعی گوگل، در همکاری تازه ای با فاکسکان، مشغول راه اندازی شرکتی است که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را به کارخانه ...

اندرو ان جی، یکی از هم-موسسین برخی از برجسته ترین پروژه های هوش مصنوعی گوگل، در همکاری تازه ای با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - فاکسکان، مشغول راه اندازی شرکتی است که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را به کارخانه ها می آورد. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - در حال حاضر مصرف کنندگان، هوش مصنوعی را عمدتاً از طریق تکنولوژی های تشخیص تصویر و تشخیص گفتار تجربه می کنند که در دستیارهای صوتی مختلف مانند سیری اپل و الکسای آمازون تعبیه شده اند.

اما اندرو ان جی چشم انداز متفاوتی برای شرکت «Landing.ai» دارد و طی کنفرانس خبری اخیر خود، به عنوان مثال به کنترل کیفیت محصولات کارخانه ای به کمک هوش مصنوعی اشاره کرده است. در بسیاری از کارخانه ها، کارگران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به بررسی قطعات خارج شده از خط تولید می پردازند تا عیب های احتمالی را بیابند. ان جی اما ویدیویی را نمایش داد که در آن کارگر با قرار دادن یک برد مدار زیر دوربینی دیجیتالی که به یک کامپیوتر متصل شده، عیب یابی و کنترل کیفیت را به هوش مصنوعی می سپارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران
اندرو ان جی

ان جی می گوید سیستم های بینایی کامپیوتری معمولی، نیازمند هزاران تصویر نمونه هستند تا «آموزش ببینند» اما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - سیستم Landing.ai تنها به 5 تصویر آموزشی نیاز دارد و به همین خاطر، با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - سهولت بیشتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد. وی همچنین می گوید که علی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - رغم تمایل سرمایه گذاران، Landing.ai هنوز هیچ سرمایه خارجی ای دریافت نکرده است.

در حال حاضر کمپانی فاکسکان که اسمبلی موبایل های آیفون اپل را برعهده دارد، نخستین شریک استراتژیک Landing.ai به شمار می رود. به گفته ان جی، استارتاپ جدیدش از ماه جولای در حال همکاری با فاکسکان بوده اما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - علاقه ای به ارائه توضیحات بیشتری درباره چگونگی این همکاری نشان نمی دهد.

نکته جالبی که در پایان باید به آن اشاره کرد، ابراز آگاهی اندرو ان جی از این موضوع است که تکنولوژی Landing.ai می تواند کارگران را از کار بیکار کند؛ اما وی می گوید شرکت جدیدش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - آماده است تا مهارت های پیشرفته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - تر که حقوق بالاتری نیز دارند را به این افراد آموزش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone