🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20065.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Gumslinger؛ دوئل آدامسی

بازی‌های موبایل همچنان جذاب هستند، چون می‌شود در شلوغی کلیشه‌هایش بازی‌هایی را پیدا کرد که از دل ایده‌های عجیب و غریب متولد شده‌اند و Gumslinger را نباید از دست داد، چون یکی از همین بازی‌ها ...

بازی‌های موبایل همچنان جذاب هستند، چون می‌شود در شلوغی کلیشه‌هایش بازی‌هایی را پیدا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - کرد که از دل ایده‌های عجیب و غریب متولد شده‌اند و Gumslinger را نباید از دست داد، چون یکی از همین بازی‌ها است.

اینکه دست شخصیت‌های آدامسی تفنگ بدهیم و در حالی که مثل ژله یک جا بند نمی‌شوند، آن‌ها را مجبور کنیم تا به سمت هم شلیک کنند از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - آن دست ایده‌هایی است که خیلی کم پیش می‌آید روی بقیه پلتفرم‌ها ببینیم.

Gumslinger با پرداختن به این ایده یکی از دلایلی که همچنان بازی‌های موبایل را دوست داریم، یادآوری کرده است. هسته اصلی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - گیم پلی بازی پیرامون دوئل می‌چرخد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

در هر مبارزه دو شخصیت آدامسی (یا ژله‌ای) روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و بعد که نوبت تیراندازی رسید هر دو باید اسلحه خود را بالا بیاورند و تیراندازی کنند. هر نفر هم یک نوار سلامتی دارد و بسته به عضو بدنی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - تیر به آن می‌خورد، از این نوار کم می‌شود.

در نهایت کسی که زودتر نوار سلامتی حریفش را تمام کند، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - برنده می‌شود. حالا بخش جذاب بازی کجاست؟ اولین و شاید مهمترینش چگونگی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - کنترل بازی باشد.

برای هدف‌گیری کافیست انگشت‌تان را روی بخش راست صفحه لمسی بگذارید و به سمت بالا بکشید تا شخصیت‌تان تفنگش را بالا بیاورد. مشخصا هرچه‌قدر انگشت را بالاتر نگه دارید، تفنگ فاصله بالاتری را هدف قرار می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

در نهایت هم با یک ضربه به قسمت چپ صفحه تیر شلیک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - می‌شود. چیزی که اینجا خیلی اهمیت دارد، دقت است. چون بسته به اینکه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - تیر به کجا برخورد می‌کند، حریف آسیب متفاوتی خواهد دید و نکته اینجاست در Gumslinger خیلی سخت می‌شود دقت کرد.

حساسیت نشانه‌گیر بازی بالاست و از طرفی خیلی وقت ندارید که انگشت‌تان را جای درست بگذارید تا تیر دقیقا به آن‌جایی که می‌خواهید بخورد، بنابراین مجبورید خیلی سریع تیراندازی کنید.

صبر کردن و فکر کردن جایگاه زیادی در بازی ندارد (حداقل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - برای لول‌های بالاتر) و سازنده به خوبی توانسته چالش نشانه‌گیری که از دوئل‌های واقعی انتظار داریم را به شکلی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - ساده‌تر اما کاربردی به Gumslinger بیاورد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

این از اولین ویژگی، دومین بخشِ جذابِ Gumslinger اهمیت زیادی است که بازی به فیزیک داده. آن لرزش‌هایی که در مقدمه گفتم تنها محدود به بخش بصری نبوده و شخصیت‌ها بسته به تیرهایی که می‌خورند روی زمین می‌افتند یا به عقب پرت می‌شوند و در لحظاتی با همان حالت باید به جنگ ادامه بدهند.

بازی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - اینگونه هم چالشِ تیراندازی را از آن یکنواختی بیرون آورده و هم با ترکیب این ویژگی و افکت‌های صوتی فوق‌العاده‌اش در نهایت یک تجربه مفرح و شوخ ارائه داده است..

البته سازنده اگر تنوع بیشتری به طراحی مراحل عنوانش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - می‌داد، بازی می‌توانست برای مدت طولانی‌تری تازگی‌اش را حفظ کند اما Gumslinger با همین ویژگی‌های کنونی‌اش هم به اندازه کافی جذاب است. بنابراین اگر دوست دارید بدانید دوئل شخصیت‌های آدامسی چه شکل و شمایلی دارد، Gumslinger را از دست ندهید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

Gumslinger

سازنده: Itatake.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 274.4 / 94.91 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone