🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20066.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش یافت

میزان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پس از انجام مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده توسط تپسی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور، ۲۵ درصد افزایش یافت. معاون عملیات و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تپسی ...

میزان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پس از انجام مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده توسط تپسی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور، ۲۵ درصد افزایش یافت.

معاون عملیات و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تپسی با اعلام این خبر گفت: «این اقدام به منظور رفع بخشی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌های آنلاین با توجه به افزایش هزینه‌های سوخت انجام شده است.»

«هومن دمیرچی» باور دارد که رانندگان تاکسی آنلاین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - نیز مانند بسیاری از دیگر افراد کشور در زمان شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی روبرو شده‌اند: «پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای شهری، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - رانندگان تاکسی‌های آنلاین از نظر معیشتی تحت فشار زیادی قرار گرفتند و ما تلاش کردیم تا علاوه بر هماهنگی جهت پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به سفیران، برای برخورداری از حمایت‌های مالی بیشتر دولت نیز مذاکره کنیم.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان

دمیرچی اعلام کرد یکی از این مذاکرات مربوط به افزایش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - میزان سهمیه رانندگان تاکسی‌های آنلاین بوده چرا که میزان سهمیه آنها به مقدار کافی نبود و رانندگان فشار مالی زیادی را تحمل می‌کردند. علاوه بر این مساله از زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و وضعیت اقتصادی رو به وخامت گذاشت، فشار بر رانندگان بیشتر از قبل شد: «کم شدن میزان درآمد و درخواست‌هایی که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای رسیدگی به مشکلات‌شان داشتند باعث شد مذاکراتی را با کارگروه سوخت وزارت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - کشور و وزارت نفت آغاز کنیم تا با افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی و نزدیک کردن میزان آن به عدد واقعی مورد نیاز، از فشار وارده به رانندگان کاسته شود.»

به گفته دمیرچی تمام مجموعه‌هایی که در این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - مدت با آن‌ها مذاکره کرده‌اند، از این مساله حمایت کرده و در نهایت پس از چند ماه مذاکره و با حمایت وزارت کشور این مساله به نتیجه رسید و از این به بعد، سهمیه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

معاون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تایباد استان خراسان - عملیات تاکسی تپسی همچنین گفت: «ما این کار را آغاز کردیم و پس از مدت کوتاهی مجموعه‌های دیگر هم برای حمایت به ما پیوستند. ضمن این که پس از این نیز برای سهولت زندگی رانندگان و معیشت آن‌ها مذاکره خواهیم کرد. به این ترتیب از همین دوره (۲۱ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد)، پرداخت سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، معادل ۸.۷۵ لیتر خواهد بود که به حساب رانندگان تپسی و سایر تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود.»

گفتنی است این مقدار سهمیه برای خودروهای بنزینی تا سقف ۳۰۰ لیتر است و خودروهای دوگانه سوز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۵.۲۵ لیتر سهمیه بنزین تا سقف ۱۸۰ لیتر دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هارپارک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** جارو برقی ساینا VC-4600 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone