🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20063.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا تنش‌های سیاسی چین و هند به سود سامسونگ تمام می‌شود؟

بخش عمده‌ای از بازار تلفن‌های هوشمند کشور هند در اختیار موبایل‌های چینی است، اما با توجه به تحریم‌های گسترده آمریکا علیه تولیدکنندگان موبایل چینی، و همچنین مجادلات مرزی اخیر بین دو کشور چین و هند، ...

بخش عمده‌ای از بازار تلفن‌های هوشمند کشور هند در اختیار موبایل‌های چینی است، اما با توجه به تحریم‌های گسترده آمریکا علیه تولیدکنندگان موبایل چینی، و همچنین مجادلات مرزی اخیر بین دو کشور چین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - و هند، پیش بینی می‌شود سامسونگ بیشترین نفع را در جهت به دست آوردن بازار میلیونی هندوستان ببرد.

در حال حاضر اغلب مردم کشور هند تهیه گوشی‌های چینی، که معمولا قیمتی مقرون به صرفه‌تر از سایر مدل‌ها دارند را ترجیح می‌دهند. اما تحلیلگران بر این باور هستند که کمپانی کره‌ای سامسونگ می‌تواند از فرصت به دست آمده به خاطر تحریم چین از سوی آمریکا استفاده کرده و نظر مشتریان احتمالی هندی را بیش از پیش به خودش جلب کند.

در این رابطه «نوکندر سینگ» تحلیلگر گروه IDC می‌گوید سامسونگ در حال حاضر به خاطر محدودیت‌های چینی‌ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - در تامین قطعات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - دست بالا داشته و فارغ از اینکه آیا مشتریان خواهان محصولات آنها خواهند بود یا خیر، می‌تواند بخش بزرگی از بازار را ازآن خود کند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران

در همین حین دولت هند ۵۹ اپلیکیشن چینی از جمله تیک‌تاک را ممنوع اعلام کرده، و پیرو تنش‌های سیاسی اخیر بین پکن و دهلی نو به تحریم اجناس توسط مردم و راه اندازی کمپین boycottchinese# (به معنی چینی‌ها را بایکوت کنید) منجر شده و در همین راستا خود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - مردم ترجیح می‌دهند محصولات مورد نظر خود را از دیگر کشورها خریداری کنند.

در شرایط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - کنونی، کمپانی‌های تولیدکننده موبایل چینی اغلب بازار هند را در اختیار دارند. شرکت‌هایی مانند شیائومی و ویوو به ترتیب ۳۰ و ۱۷ درصد از این مارکت را مال خود کرده‌اند، در حالی که این نرخ برای سامسونگ بیشتر از ۱۶ درصد نیست. البته این موضوع را هم باید در نظر داشت که متوسط قیمت محصولات چینی پایین‌تر از تلفن‌های هوشمند کره‌ای‌ها است.

حدودا دو سال پیش سامسونگ سری M را برای به دست آوردن بازار هند عرضه کرد، اما با وجود استقبال نسبی، همچنان محصولاتی از خانواده‌های Redmi و Realme - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - برای مشتریان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - هندی مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسند. حالا سامسونگ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نکا استان مازندران - توپ را در میدان خود دارد، و باید دید با کاهش دسترسی چینی‌ها به این بازار میلیونی، می‌توانند فعالیت‌های خود را گسترش دهند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone