🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20064.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گرافیک مجتمع اینتل Xe قدرتی برابر با کارت گرافیک جی‌فورس MX350 دارد

GPU اینتل Xe که در نسل یازدهم پردازنده‌های تایگر لیک مورد استفاده قرار گرفته، در بنچمارک‌ها عملکردی مشابه با کارت‌های گرافیک سری MX انویدیا دارد و توانسته واحد پردازش گرافیکی ۷ نانومتری وگا «Renoir» ای‌ام‌دی ...

GPU اینتل Xe که در نسل یازدهم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - پردازنده‌های تایگر لیک مورد استفاده قرار گرفته، در بنچمارک‌ها عملکردی مشابه با کارت‌های گرافیک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - سری MX انویدیا دارد و توانسته واحد پردازش گرافیکی ۷ نانومتری وگا «Renoir» ای‌ام‌دی را شکست دهد.

واحد پردازش گرافیکی Xe در پردازنده اینتل Core i7-1165G7 وجود دارد، البته این با سریع‌ترین پردازنده تایگر لیک روبه‌رو - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - نیستیم و این لقب به Core i7-1185G7 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - می‌رسد، با این حال در گزارش Wccftech عملکرد پردازنده اول در بنچمارک‌ها مورد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - بررسی قرار گرفته. این GPU برپایه نسل دوازدهم GPU اینتل توسعه پیدا کرده و ۷۶۸ هسته دارد.

فرکانس واحد پردازش گرافیکی این پردازنده برابر ۱.۳ گیگاهرتز است. توان حرارتی این پردازنده به ۱۵ وات می‌رسد البته می‌توان آن را به ۲۸ وات نیز افزایش داد. این GPU به همراه رم LPDD4x با فرکانس ۴۲۶۶ مگاهرتز مورد بررسی قرار گرفته است.

اولین بنچمارک، عملکرد Xe را با انویدیا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - GeForce MX350 مقایسه می‌کند که البته نماینده انویدیا ۶۴۰ هسته دارد، با این وجود این کارت گرافیک نه تنها فرکانس بالاتر، ۱.۴۷ گیگاهرتز دارد بلکه از ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 نیز بهره می‌برد که پهنای باند بالاتر را در پی دارد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

در بنچمارک Geekbench 4 OpenCL، واحد پردازش گرافیکی اینتل امتیاز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - ۵۹,۸۴۵ را کسب کرده و نماینده انویدیا امتیاز ۵۹,۸۲۸ را به ثبت رسانده که یک موفقیت بزرگ برای واحد پردازش گرافیکی Xe در تایگر لیک محسوب می‌شود. با وجود امتیاز مشابه، عملکرد آن‌ها در زمینه‌های مختلف بسیار متفاوت است که برای مثال می‌توان به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - عملکرد بسیار بهتر انویدیا در «Particle Physics» اشاره کرد.

بنچمارک دوم عملکرد واحد پردازش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - گرافیکی Xe با ۶۴۰ هسته در اینتل Core i5-1135G7 را با برادر قدرتمندترش مقایسه می‌کند. نتیجه این بنچمارک خبر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - از ۱۳.۵ درصد عملکرد پایین‌تر می‌دهد که علت آن، ۱۶.۷ درصد هسته‌های کمتر است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

در بنچمارک آخر، شاهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - مقایسه عملکرد واحد پردازش گرافیکی Vega 8 iGPU با ۵۱۲ هسته در پردازنده Ryzen 7 4800U با گرافیک مجتمع اینتل Xe با ۷۶۸ هسته هستیم که خبر از عملکرد بالاتر نماینده اینتل می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

در ماه‌های آینده پردازنده‌های تایگر لیک اینتل با تغییرات جدید در معماری خود از راه می‌رسند و قدرت گرافیکی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone