🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21900.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ به کمک شناسایی و پایش کووید-19 می آید

اگر اپل واچ دارید، حتما با اپلیکیشن Cardiogram و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش آشنا هستید. این اپلیکیشن پایش‌کننده ضربان قلب و سلامتی که تا امروز عمده محبوبیتش را مدیون تعامل عالی با watchOS و HealthKit اپل بوده، حالا ...

اگر اپل واچ دارید، حتما با اپلیکیشن Cardiogram و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش آشنا هستید. این اپلیکیشن پایش‌کننده ضربان قلب و سلامتی که تا امروز عمده محبوبیتش را مدیون تعامل عالی با watchOS و HealthKit اپل بوده، حالا روی سوژه‌ای دست گذاشته که این روزها بزرگترین چالش مردم دنیاست: ویروس کرونا.

در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - همین راستا کاردیوگرام قابلیت جدیدی معرفی کرده که می‌تواند به پایش وضعیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - جسمانی افراد آلوده به ویروس کووید-19 کمک شایان و ارزنده‌ای کند. همانطور که می‌دانید، رفتار و واکنش‌های بدن یک فرد سالم با فرد بیمار تفاوت‌های آشکاری دارد که گوشه‌ای از این تفاوت‌ها در علائمی مثل ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - فرد در خواب و بیداری نمایان می‌شود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران

اپلیکیشن کاردیوگرام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - در جدیدترین اقدامش ویژگی جدیدی معرفی کرده که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌تواند تفاوت ضربان قلب افراد مبتلا به کرونا در وضعیت‌های خواب و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - بیداری را ثبت کرده و به شکل گزارش منتشر کند. همچنین این ویژگی که Sleeping BPM نام نهاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - شده به کاربران کمک می‌کند که نسبت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - به واکنش بدن خود در برابر علائم سرماخوردگی و بیماری‌هایی ویروسی آگاهی بیشتری داشته باشند.

البته سازنده کاردیوگرام به طور شفاف اعلام کرده که ویژگی Sleeping BPM به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین تشخیص پزشک و ابزار پزشکی باشد، بلکه صرفا برای این طراحی شده که به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - فرد بیمار یا در معرض بیماری نسبت به تغییر ناگهانی وضعیت بدنی آگاهی بخشیده و فرد را برای اقدامات بعدی هشیار سازد.

برای بهره‌ بردن از این ویژگی، لازم است که اپل واچ خود را هنگام خواب هم در دست داشته باشید که به معنای افزایش مصرف باتری دیوایس هم هست. اما اگر بحث - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - پایش بیماری مطرح باشد، مطمئنا استفاده از این ویژگی ارزش کمی شارژ بیشتر مصرف کردن را خواهد داشت.

نسخه جدید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - اپلیکیشن کاردیوگرام برای اپل واچ به تازگی منتشر شده و می‌توانید به طور کاملا رایگان به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلوگاه استان مازندران - به‌روزرسانی آن اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone