🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16392.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

برای اولین بار هوش مصنوعی یک هواپیمای نظامی را هدایت کرد

برای نخستین بار در تاریخ نیرویی هوایی هوش مصنوعی طی پروازی آزمایش به عنوان کمک خلبان بخشی از هدایت هواپیمای جاسوسی U-2 را بر عهده گرفت.از نظر بسیاری از کارشناسان نظامی هوش مصنوعی در ابزارهای دفاعی آینده ...
برای نخستین بار در تاریخ نیرویی هوایی هوش مصنوعی طی پروازی آزمایش به عنوان کمک خلبان بخشی از هدایت هواپیمای جاسوسی U-2 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - را بر عهده گرفت.از نظر بسیاری از کارشناسان نظامی هوش مصنوعی در ابزارهای دفاعی آینده نقش بسیار پررنگی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - خواهد داشت و از اینرو توسعه الگوریتم‌ها، آموزش و استفاده از آن در دستور - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - کار پنتاگون قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - است. نیروی هوایی آمریکا در همین راستا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - برای نخستین بار هدایت پرنده جاسوسی U-2 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - توسط هوش مصنوعی را آزمایش کرد که با موفقیت همراه بود.این الگوریتم هوش مصنوعی که «ARTUµ» نام دارد، توسط محققان آزمایشگاه فدرال «U-2» نیروی هوایی توسعه پیدا کرده و طی پرواز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - مذکور وظایفی نظیر ناوبری تاکتیکی و بکارگیری حسگرها برای شکار لانچرهای دشمن را اجرا کرد که معمولا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - توسط خلبان صورت می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان

مسئولان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - نیروی هوایی از نتیجه این آزمایش رضایت داشته و آنرا دستاوری چشمگیر عنوان کرده‌اند. دکتر «ویل راپر»، از مقامات بخش فناوری و لجستیک نیروی هوایی در اینباره گفته است:

«استفاده ایمن از هوش مصنوعی در سیستم‌های نظامی عصر تازه ای را در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - رقابت الگوریتمی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - و همکاری انسان و ماشین رقم می‌زند.»

پیش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - از این ژنرال «مارک میلی» هم تاکید کرده بود که هوش مصنوعی و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - رباتیک طی ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نقش مهمی را در منازعات نظامی بر عهده خواهند داشت. از نظر وی هوش مصنوعی با سرعت هرچه تمام تر نه فقط در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بلکه در حوزه نظامی نیز راه خود را باز خواهد کرد.

نیروی هوای آمریکا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - مدتی قبل هم نبرد بین یک جنگنده با خلبان انسانی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - را با جنگنده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - تحت کنترل هوش مصنوعی شبیه‌سازی کرده بود که طی آن خلبان مقهور مهارت مقابل شد. استفاده از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - این ویژگی‌ها محدود به آمریکا نیست - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - و کشورهای دیگر از جمله چین و بریتانیا نیز استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی و رباتیک را کلید زده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone