🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16393.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات و رندرهای گوشی‌های گلکسی A72 ، A32 و A02

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی سه گوشی هوشمند جدید از خانواده گلکسی A سامسونگ، اطلاعات قابل توجهی از آنها درز کرده است. این اطلاعات شامل رندرهای A72 5G، مشخصات گلکسی A32 5G در مستندات مربوط ...

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی سه گوشی هوشمند جدید از خانواده گلکسی A سامسونگ، اطلاعات قابل توجهی از آنها درز کرده است.
این اطلاعات شامل رندرهای A72 5G، مشخصات گلکسی A32 5G در مستندات مربوط به تاییدیه FCC و برخی مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی A02 است.

هفته گذشته رندرهای گلکسی A52 5G به اشتراک گذاشته شد و اکنون نوبت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - به عضو دیگری از این خانواده رسیده است و رندرهای گلکسی A72 5G گوشی هوشمند جانشین گلکسی A71 5G منتشر شده است.

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه گلکسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - A72 5G اوایل سال 2021 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی A72 5G از نمایشگر تخت 6.7 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - اینچی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - با بهره‌مندی از روزنه دوربین سلفی بهره می‌برد. پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیکی و فریم آن آلومینیومی خواهد بود.

همان‌طور که در رندرهای فاش شده مشاهده می‌کنید، گلکسی A72 احتمالا با دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی A72 5G با ابعاد 165 در 77.4 در 8.1 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - میلی‌متر (‌9.9 میلی‌متر با برجستگی دوربین) رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند مجهز به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - بود و احتمالا با قیمت 599 دلار به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر گلکسی A32 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - 5G که احتمالا اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند 5G کره‌ای‌ها خواهد بود نیز تاییدیه FCC دریافت کرد. باتوجه به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - مستندات FCC، این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از شارژر 15 وات، پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - از 5G و NFC رونمایی خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس

گلکسی A32 5G با نمایشگر 6.5 اینچی دارای بریدگی قطره‌ای شکل و بدنه پلاستیکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و در ابعاد 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر و با بهره‌مندی از حسگر اثرانگشت یکپارچه سازی شده در دکمه پاوررونمایی خواهد شد.تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس

گوشی هوشمند دیگر کره‌ای‌ها که اطلاعات چیپست و رم آن از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - طریق مستندات بنچمارک فاش‌شده، گلکسی A02 است. براساس مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند پایین رده از چیپست 28 نانومتری مدیاتک MT6739WW چهارهسته‌ای با هسته‌های کورتکس A53 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم رونمایی شود.

از سوی دیگر این گوشی هوشمند با نسخه اندروید 10 ارائه خواهد شد که با توجه به اقتصادی بودن آن کمی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فارس استان فارس - جای تعجب دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone