🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36349.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سیری در WWDC 2018 امسال پیشرفته‌تر خواهد شد

دستیار هوش مصنوعی اپل یعنی سیری، اولین دستیاری صوتی به شمار می‌رفت که قابلیت‌های جالبی را در ابتدای ظهورش به ارمغان آورده بود اما اکنون بازی را به رقبایش واگذار کرده است. دستیاران آمازون و ...

دستیار هوش مصنوعی اپل یعنی سیری، اولین دستیاری صوتی به شمار می‌رفت که قابلیت‌های جالبی را در ابتدای ظهورش به ارمغان آورده بود اما اکنون بازی را به رقبایش واگذار کرده است. دستیاران آمازون و گوگل با عرضه‌ی زودتر اسپیکر‌های هوشمند نه تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - در میان کاربران از محبوبیت بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - برخوردارند بلکه قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - بیشتری را در خودشان دارند و کاربردی‌ترند. حال گزارش شده که اپل به دنبال عوض کردن داستان بوده و می‌خواهد با اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - کردن قابلیت‌های جدید و ارتقای دستیارش در کنفرانس توسعه دهندگان امسالش، تفاوت‌ها را رقم بزند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

البته کمپانی کوپرتینویی تا به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - حال بیکار ننشسته و طی سالها‌ی اخیر قابلیت‌های سیری را افزایش داده و سعی کرده آن را پیشرفت دهد اما هنوز نتوانسته گوی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - سقبت را از رقبایش پس بگیرد و از آمازون و گوگل هنوز عقب است.

همانطور که می‌دانید آلسکای آمازون و دستیار گوگل محبوبترین دستیار‌های خانگی به شمار می‌روند و اپل به تازگی وارد رقابت با آنها شده است. مشکل اینجاست که کمپانی یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - سعی کرده تا یک بلند‌گوی پیشرفته و با کیفیت عرضه کند اما در مقابل رقبا سعی کرده‌اند دستیاری کارآمد و پیشرفته را در یک بلندگوی معمولی تعبیه کنند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - مسئله موجب شده که هوم پاد اپل با قیمت گرانش نتواند به رقیبی قدرتمندی برای آلسکا و گول هوم تبدیل شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

حال به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - نظر می‌رسد اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - رویه خود را تغییر داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - قصد دارد نوآوری‌های جدیدی برای هوش مصنوعی خود به ارمغان آورد. جالب اینجاست که منبع شایعات منتشر شده خود این دستیار هوشمند است چرا که اگر از سیری بپرسید که درباره ی کنفرانس توسعه دهندگان اپل امسال اطلاعاتی به شما بدهد، او این گونه پاسخ خواهد داد:

«نمیخواهم خودنمایی کنم اما من قرار است باهوشتر بشوم. شاید این مسئله بدین خاطر باشد که شبهای زیادی را به مطالعه گذرانده‌ام. صدای جدیدی خواهم گرفت و یک خانه‌ی جدید و براق خواهم خرید. البته خیلی هم براق نیست، بیشتر مات است.»

با توجه به اینکه مایکروسافت، آمازون و گوگل اخیراً قابلیت‌های زیادی به دستیارهای خود اضافه کرده‌اند، هوشمندتر کردن سیری توسط اپل اقدام عجیبی نیست و بیشتر مقابله به مثلی عجولانه به شمار می‌رود اما صحبت آخر سیری می‌تواند از عرضه‌ی هوم پاد‌های جدید و ارزانتر خبر دهد که پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - از آن شایعاتی در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - آنها به گوش رسیده است. البته جای نگرانی نیست چرا که تنها دو هفته تا زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 (چهاردهم خردادماه) باقی مانده و تا آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - زمان همه چیز مشخص خواهد شد.

 

تماشا کنید: خلاصه کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ۲۰ دقیقه 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone