🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37070.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آلکاتل 1X معرفی شد؛ اولین موبایل مجهز به اندروید Go

چندی پیش گوگل اعلام کرد می خواهد نسخه سبک و کم حجمی از اندروید را برای موبایل های پایین رده عرضه کند، پروژه ای که با نام «اندروید گو» (Android Go) شناخته می شد. حالا ...

چندی پیش گوگل اعلام کرد می خواهد نسخه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - سبک و کم حجمی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - از اندروید را برای موبایل های پایین رده عرضه کند، پروژه ای که با نام «اندروید گو» (Android Go) شناخته می شد. حالا اولین موبایل مجهز به این سیستم عامل به نام «آلکاتل 1X» در میان محصولات مختلف شرکت آلکاتل دیده می شود.

البته این موبایل به جز اولین بودن در حوزه فوق، هیچ ویژگی هیجان انگیزی ندارد و یک دستگاه کاملاً اقتصادی و پایین رده محسوب می شود. سخت افزار این دستگاه را چیپست - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدیاتک با پردازنده چهار هسته ای، یک گیگابایت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - رَم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - 5.3 اینچی با رزولوشن 480×960 پیکسل تشکیل می دهند. درگاه میکرو USB و صفحه نمایشی با نسبت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - تصویر 18:9 هم از مشخصات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر آلکاتل 1X هستند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان

نکته جالب اینجاست که علی رغم انتظارات بالا از اندروید گو، خبرنگارانی که با آلکاتل 1X کار کرده اند می گویند سیستم عامل این موبایل چندان روان و سریع کار نمی کند و تجربه دلچسبی را در اختیار کاربر نمی گذارد. نمایندگان آلکاتل و گوگل در کنگره جهانی موبایل می گویند این ضعف کارایی بدین خاطر است که نسخه اولیه آلکاتل 1X و اندروید گو در این رویداد به نمایش گذاشته شده و طی دو ماه آینده تا قبل از عرضه به بازار، مشکلات احتمالی آن نیز برطرف - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهد شد.

به احتمال زیاد در جریان رویداد MWC امسال در شهر بارسلون، محصولات دیگری با پشتیبانی از اندروید گو وارد معرفی می شوند و می توان دید که آیا این سیستم عامل واقعاً روی دستگاه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - های پایین رده خوب کار می کند یا خیر. آلکاتل 1X از ماه آوریل به قیمت 100 یورو (تک سیم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کارت) - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا 110 یورو (دو سیم کارت) وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone