تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44135.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یک مک بوک غول پیکر سقف اپل استور جدید شیکاگو خواهد بود

اپل مشغول ساخت فروشگاه جدید خود در مرکز شهر شیکاگو است و به نظر می رسد ایده متفاوتی برای طراحی سقف آن در سر دارد، چرا که به تازگی نصب یک لوگوی بزرگ سیب گاز زده ...

اپل مشغول ساخت فروشگاه جدید خود در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مرکز شهر شیکاگو است و به نظر می رسد ایده متفاوتی برای طراحی سقف آن در سر دارد، چرا که به تازگی نصب یک لوگوی بزرگ سیب گاز زده در وسط سقف این فروشگاه ظاهر آن را مشابه یک مک بوک غول - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیکر ساخته است.

این فروشگاه ۱۸۶۰ متر مربعی را کمپانی انگلیسی «فاستر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و شرکا» طراحی کرده و قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است جایگزین فروشگاه اصلی و قدیمی اپل در شهر شیکاگو شود. دیوارهای این فروشگاه در چهار وجه از جنس شیشه خواهد بود و همان طور که پیش تر اشاره کردیم سقف ساخته شده از فیبر کربن آن نیز شباهت زیادی به یک مک بوک دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

طرح های اولیه این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فروشگاه نشان می داد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که ابتدا قرار بود سقف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن بسیار مینیمالیستی تر باشد، اما به نظر می رسد مقامات شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته اند ایده ای متفاوت را برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اجرا بگذارند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سقفی که حتی به نظر می رسد امکان باز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شدن مانند یک لپ تاپ را نیز داشته باشد.

دیوارهای این فروشگاه ۴ تا ۱۰ متر ارتفاع دارند و از سه لایه شیشه مقاوم با ضخامت ۱.۵ سانتی متر تشکیل شده اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این فروشگاه جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی به بهره برداری خواهد رسید و در آن زمان علاوه بر بنای اصلی، دارای یک محوطه تجمع با پرده نمایشی بزرگ موسوم به «The Forum» خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرامیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ مرکز شما باغمیشه تبریز آذربایجان شرقی تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در باغمیشه تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone