🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40134.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه لیست مخاطبین جیمیل را به iCloud منتقل کنیم؟

در دنیای تکنولوژی، کوچ کردن از سیستم عامل های مختلف به یکدیگر اتفاق طبیعی است. اگر نسبت به مزیت های iOS هیجان زده اید، خرید یک آی دیوایس منطقی ترین کار ممکن بوده و در ...

در دنیای تکنولوژی، کوچ کردن از سیستم عامل های مختلف به یکدیگر اتفاق طبیعی است. اگر نسبت به مزیت های iOS هیجان زده اید، خرید یک آی دیوایس منطقی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ترین کار ممکن بوده و در صورتی هم که می خواهید با دست بازتر به شخصی سازی اسمارت فون تان بپردازید، اندروید گزینه به مراتب بهتری نسبت به iOS به شمار می رود.

متاسفانه تغییر سیستم عامل و خرید یک دیوایس متفاوت، به آن سادگی ها که فکر می کنید نیست. آیا با این کار اطلاعات تان پاک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شوند؟ یا اپلیکیشن های محبوب تان دارای نسخه مشابه دیگری هستند؟ برای مطلب پیش رو تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گرفتیم تا یکی از همین نگرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ها را برطرف کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

چگونه می توانیم لیست مخاطبین [Contacts] جیمیل را به iCloud منتقل نماییم؟ برای اینکار، کافیست قدم به قدم راهنمای زیر را خوانده و کانتکت ها را بین دو سیستم عامل جا به جا کنید:

1 - به وب سایت contacts.google.com رفته و با اکانت تان وارد شوید
2 - در پنل دست چپ سایت، روی گزینه More کلیک کنید
3 - حالا Export را بزنید
4 - صفحه جدیدی باز می شود که اولین سوالش Which contacts do you want to export است؛ گزینه All - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Contacts را بزنید
5 - در پایین سوال بالا هم باید جمله Which export format را ببینید. در اینجا روی گزینه vCard format کلیک کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
6 - اکنون به iCloud.com رفته و با اکانتی که دارید وارد شوید
7 - گزینه Contacts را انتخاب کنید
8 - روی آیکون چرخ دنده در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک نمایید
9 - گزینه Import vCard را انتخاب کنید
10 - حالا از طریق پنجره باز شده، فایل کانتکت های گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که قبلا دانلود کرده بودید را آپلود کنید

بسته به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حجم فایل VCF، پروسه آپلود و انتقال اطلاعات چند دقیقه طول می کشد. زمانی که تمام شد، تمام کانتکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های گوگل را می توانید در صفحه ببینید؛ همه مخاطبین به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سرعت در اپلیکیشن کانتکت آیفون یا بقیه آی دیوایس هایی که دارید حضور دارند.

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone